Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren


Amadea

Anbefalte innlegg

:ler:

Godt det ikke bare er meg!

Forresten, så var jeg visst litt flink i fjor, for jeg har fått bonus! :hoppe: De kommer godt med nå i disse bryllupsutgiftstider altså! (Og snart kommer hus- og möblerutgiftstider også! :redd: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Godt det ikke bare er meg!

Forresten, så var jeg visst litt flink i fjor, for jeg har fått bonus! :hoppe: De kommer godt med nå i disse bryllupsutgiftstider altså! (Og snart kommer hus- og möblerutgiftstider også! :redd: )

Gratulerer med bonus.... så herlige penger å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering på hva vi har gjort:

Se gjennom gjestelista, hvem kan tenkes å komme, hvor skal de bo...

Jepp! :juhu:

Skrive under på papirene og sende de

Skrevet under, men mangler rett kopi av pass (kjaeresten ordne) og sende alt (det er uansett kanskje bittelitt tidlig siden papirene bare er gyldige i fire måneder. Dumt om de plutselig skulle vaere kjempeeffektive og papirene ikke lenger er gyldige når vi gifter oss! :regler: )

Titte på hotell til den korte ferieturen vi planlegger rett etter bryllupet

Hmm.. Tja. Tror kjaersten har titta litt på internet.

Finne ut hvordan i alle dager vi åpner filen som fetteren har sendt med invitasjon. Be om prisoverslag fra trykkeri

1: Ja! :juhu: Vi har fått åpna den og den er kjempefin! :juhu:

2: Niks, det var stengt lördag formiddag. Pröver igjen torsdag ettermiddag (Har ikke tid för)

Bestemme oss for hva si önsker oss (og legge inn önskeliste på nett?)

Ja! :juhu:

Lete etter annen frisör, ble ikke fornöyd der jeg var för påske

Nei, det glemte jeg. :ler: Får pröve å gjöre det i löpet av denne uka da...

Og nå er det nattinatt på meg! :sove:

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis tickeren din er riktig, er det vel i grunnen akkurat rett tid til å sende papirene om de er gyldige i fire måneder?

Endret av Multi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Multi: jepp, riktig tid nå ja! :)

Bonus var göy å få ja. Den kom ikke helt uventet da.

Jeg legger ut bilde av smykkene jeg planlegger å bruke (+ lommetörkle). Tenkte jeg skulle ta med brosjen når jeg drar for å pröve kjolen, for å se om den passer til. Og så har jeg lyst på litt perlepynt i håret.

Smykker

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så göy at dere likte smykkene!

I går var jeg hos trykkeriet og så på en pröve av invitasjonene. Jeg ble ikke heeeelt fornöyd egentlig. Motivet er fint, men jeg synes de hadde trykket det litt lite og kanskje ikke på helt riktig papir. Han som hadde peiling var ikke der i går, så jeg får gå tilbake i morgen og höre hva de kan tilby.

I dag har jeg fått sendt avgårde papirene til Norge. Greit å gjöre det tidlig i tilfelle det blir noe tull. :)

I dag har jeg også vaert og titta på brudepikekjoler. Og jeg ble litt sjokkert over prisene egentlig. Så nå er planen å gå på brudepikekjolejakt på Ebay. Ellers er planen for i dag å skrive ferdig fölgebrevet til invitasjonen. Jeg synes de norske gjestene våre må få litt praktisk informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

De har kjempemange fine brudepikekjoler på ebay og de jeg kjøpte var av kjempebra kvalitet! Så det kan jeg anbefale på det varmeste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har kjempemange fine brudepikekjoler på ebay og de jeg kjøpte var av kjempebra kvalitet! Så det kan jeg anbefale på det varmeste!!

Så göy! Var det på Butterflyxc du handla?

Jeg liker disse:

Kjole1

Kjole2

Kjole 3

Kjole 4

Fy sören, de billigste koster bare 30 dollar! Det blir jo litt mere med frakt da, men likevel! Tror jeg liker nummer én best, men skal titte litt mere pluss vise fram bildene til barnas mor. Også lurer jeg på hva vi skal finne på til den lille brudesvennen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk i like måte Multi! :klem:

:sjokk: Er klokka så mye?!? Har jo ikke begynt å titte på infobrevet en gang, og nå rekker jeg det ikke. Jaja, mañana, mañana....

Har i hvert fall bestilt hotellrom i Madrid for forlover, söster og jeg! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Så göy! Var det på Butterflyxc du handla?

Jeg liker disse:

Kjole1

Kjole2

Kjole 3

Kjole 4

Fy sören, de billigste koster bare 30 dollar! Det blir jo litt mere med frakt da, men likevel! Tror jeg liker nummer én best, men skal titte litt mere pluss vise fram bildene til barnas mor. Også lurer jeg på hva vi skal finne på til den lille brudesvennen. :)

Lurer på om det ikke var der jeg kjøpte dem... husker ikke helt ;) Vi betalte iallfall 750,- for tre stykker - inkl. porto :-D

Synes det var fine alle sammen jeg, men min erfaring er at barnas mødre gjerne vil være med og bestemme ;) Hvor gamle er brudepikene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har nå printet ut bildene av de fire for å vise de til svigerinna i morgen.

Jentene er tre og seks år (i juni).

Brudesvennen er syv år når bryllupet står. (Men han vet nok ikke at han er brudesvenn, for da blir han bare nervös, hehe. Så vi får bare ta det som det kommer, om han vil eller ikke der og da)

Söte små! Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina
Jepp, har nå printet ut bildene av de fire for å vise de til svigerinna i morgen.

Jentene er tre og seks år (i juni).

Brudesvennen er syv år når bryllupet står. (Men han vet nok ikke at han er brudesvenn, for da blir han bare nervös, hehe. Så vi får bare ta det som det kommer, om han vil eller ikke der og da)

Söte små! Gleder meg masse!

Dere får ha sånne søte små dere! :-D Våre er jo 9, 10 og 12 - men da kan de ha oppgaver i kirka som å lese tekster og sånn :)

Vår brudesven brukte et halvt år på å bestemme seg om han ville eller ikke - han er supersjenert så jeg synes det er kjempetøft av han å ville være brudesven! Men om han ikke vil gå inn i kirka sammen med brudepikene så gjør det ikke noe - så lenge jeg får ham med på noen bilder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får ha sånne søte små dere! :-D Våre er jo 9, 10 og 12 - men da kan de ha oppgaver i kirka som å lese tekster og sånn :)

Vår brudesven brukte et halvt år på å bestemme seg om han ville eller ikke - han er supersjenert så jeg synes det er kjempetøft av han å ville være brudesven! Men om han ikke vil gå inn i kirka sammen med brudepikene så gjør det ikke noe - så lenge jeg får ham med på noen bilder :fnise:

De synes nok det er mere stas enn småtrollene våre. Husker jeg drömte om å vaere brudepike selv da jeg var i 10 - 11-årsalderen. :fnise:

Ja, vi skal ikke tvinge noen til å gå opp midtgangen med oss, men det blir nok bildetvang! :lur:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...