Gå til innhold

evangelinas dagbok


evangelina

Anbefalte innlegg

Så sitter jeg her da,foran datan som vanlig. Sørfer på nettet og tar det med ro.

Og ta det med ro,er vel det siste jeg burde gjøre i disse dager.

Jeg og datteren min på 7år, flyttet til ny by 1.juli,o6 .vi har bodd her i ca 7mnd,

Jeg flyttet hit fordi jeg som alenemor ,opplevde det som veldig vanskelig ,å få meg full jobb der jeg bodde ,langt unna faren. så vi flyttet til samme by som faren til min datter. Han vil mer en gjerne stille opp,og det er jeg glad for. men problemet erat jeg fortsatt er arbeidsledig.Jeg har ikke vært flink til å oppsøke nav osv...

siden jeg ikke hadde fast jobb før vi flyttet ,og jeg ville unngå å få hjelp av sosialen,tilbydde faren til min datter at vi skulle bo hos han. etter nøye ettertanke flyttet vi inn. jeg føler jeg er blitt depprimert. før jeg flyttet inn til barnefaren var jeg slank og var fornøyd med mitt utseende, jeg har alltid vært glad i sjokolade ,nå har jeg klart å legge på meg minst 10kg på 7mnd.jeg er i,68høy,og veier nå 20kg for mye.

Jeg vet ingen har tvingi meg til å trøkke i meg, men det er likevel litt sårt,når faren til datteren min vet jeg elsker sjokolade,og kjøper inn fordet,selv om jeg sier nei.

JEG HAR KOMMET INN i en vondsirkel,hvor jeg trøstespiser. hater meg selv for det.

Jeg føler jeg har blitt til ett jævla offer,handlingslammet.

Faren til dattern min vil selfølgelig at jegskal bidra økonomisk jeg også,enig med han i det, fordi jeg er blitt deppa ,er det ekstra vanskelig å ta seg sammen ¨å handle,når han kjefter på meg hver dag, og sier jeg er lat,aldri gjør noe. og kaller meg alt fra disimlis,hore,dildohuet osv...

Det pleier å hjelpe å skrive ned sine tanker ,men ikke i dag,håper jeg får fram viljestyrken til å få meg jobb,det er jo det jeg vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Heisann.

Håper du har kommet deg igang siden du skrev dette. Vil sikkert oppleves mye bedre å finne et eget sted å bo og en jobb, så stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...