Gå til innhold

Buffet eller tradisjonell 3-retters?


Fremhevede innlegg

Skrevet
Kunne aldri tenkt meg buffet. Jeg synes ikke noe om å forsyne meg selv i et bryllup. Lange køer, og venting. Noen har kommet halveis inn i tallerkenen før sistemann engang har fått forsynt seg med det som kan anses som rester (Dette er selvfølgelig satt litt på spissen. De fleste har jo mer enn nok mat). Satser på at serveringen går radig for seg slik at alle får mat noelunde likt.

Synes det er litt "flottere" med 3retters, og jeg gifer meg bare en gang ;)

Signerer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En buffet trenger ikke nødvendigvis bli rotete, men etter min mening vil en buffet aldri bli like stilig eller fint som en tre retters middag, så for meg er ikke buffet noe jeg kunne tenke meg i bryllupet mitt.

Skrevet
Kunne aldri tenkt meg buffet. Jeg synes ikke noe om å forsyne meg selv i et bryllup. Lange køer, og venting. Noen har kommet halveis inn i tallerkenen før sistemann engang har fått forsynt seg med det som kan anses som rester (Dette er selvfølgelig satt litt på spissen. De fleste har jo mer enn nok mat). Satser på at serveringen går radig for seg slik at alle får mat noelunde likt.

Synes det er litt "flottere" med 3retters, og jeg gifer meg bare en gang ;)

Hehe, det må jo være veldig satt på spissen, for lange køer og rester har jeg aldri opplevd ;) Må være et dårlig organisert koldtbord/buffet da.

Har aldri opplevd mer venting da enn ved 3 retter hvor første mann har spist sin tallerken ferdig når de siste får den servert (jepp, det har jeg opplevd flere ganger).

Organsiering er et nøkkelord uansett om en velger buffet eller tradisjonelle 3 retter.

Når det gjelder valget mellom 3 retter og buffet, så er det jo et valg en må ta etter hva man har lyst på! :)

Skrevet (endret)

Jeg er enig med Svimle. Det kommer nok ann på hvordan det er organisert, enten det er 3-retters eller buffet.

Selv har jeg totalt motsatt erfaring enn hva darkness| har, jeg har vært i opptil flere bryllup med 3-retters der jeg har endt opp med å sitte å pirke i tørr stek, litt saus og kalde poteter fordi det tok så lang tid med serveringen.

Hva man velger kommer jo helt ann på hva man ønsker selv. Selv kunne jeg aldri tenke meg å ha et stivt og formellt selskap men vil mye heller ha en uformell "fest" med taler men uten sanger (kan virkelig ikke fordra sanger :sjenert: ) der folk kan gå litt rundt å prate med hverandre, legge inn en røykepause når de føler for det o.l.

Jeg tror en buffet vil bidra til å få selskapet slik vi ønsker det skal være. ;) Vi har dessuten en kjempeflink toastmaster som jeg tror vil gjøre jobben glimrende!

Endret av Amygdala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...