Gå til innhold

Praha


elida

Anbefalte innlegg

Har lyst å ta en weekend tur til Praha, hvilket flyselskap er det rimeligste å bruke? Høøkrer om folk som har reist for 700 kr for en helg, men når jeg søker er det langt fra den prisen jeg finner. Har dere hotell veldig sentralt å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi reiste med Norwegian og betalte 1600,- tur/retur for 2 personer. Vi bodde litt utenfor sentrum, men kollektivtrafikken i praha er ekstremt god, så det var ikke noe problem. Det er som regel litt billigere å spise og drikke litt utenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i høst og reiste også med Norwegian. Tror vi betalte ca. 1200 for to personer...billig! Veldig enkelt å komme seg inn til sentrum med buss og metro, og det koster så godt som ingenting, 20 kr kanskje.

Jeg bodde på et hotell som het Green Garden tror jeg. Tok ca 10-15 min å gå til sentrum. Et veldig billig og greit hotell. Er ikke noe luksus, men hvor mye er man på hotellet egentlig... Jeg syns i hvert fall det var veldig greit der. Om du heller vil finne et hotell utenfor sentrum så prøv å finn et nærme metroen, for de går hele tiden, er super enkelt og billig (ca 7 kr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Norwegian er vel det flyselskapet som er billigst dit. Jeg betalte selv 1000 kr for 2 pers t/r. Hotell er veldig billig der nå på vinteren. Metroen går så og si hele tiden. Vi betalte vel ca 70 kr for 3 dagers kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...