sorrow Skrevet 12. februar 2007 #1 Del Skrevet 12. februar 2007 Kan du føle meg? Kjenner du smerten? Sorgen? Sjelen min er borte Den forsvant med deg Du ble så brått revet bort fra meg Jeg fikk aldri tatt farvel Jeg har ingen krefter Ingenting å gi Jeg er fortapt i en verden hvor ingen ser meg Hvorfor er jeg så usynlig? Hvorfor er det ingen som ser meg strekke ut en hånd? Hvorfor er jeg så alene? Jeg er så alene så trist Jeg kan fremdeles kjenne huden din mot min Men lukten av deg begynner å svinne for meg Jeg tviholder på genseren din Presser ansiktet mot den men det er snart ikke mer av deg der.... Kroppen føles tung Hver gang jeg tror jeg ikke kan føle noe lenger, faller jeg sammen i tårer Saltet fra hver dråpe svir Jeg rister, skjelver Ingenting ser ut til å stoppe denne evige torturen Kanskje jeg skulle komme til deg? Få fred i sjelen min? Sjelen min som snart ikke er mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 19. februar 2007 #2 Del Skrevet 19. februar 2007 Kjennte den i hjerterota... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå