Gå til innhold

Har du feriert hvor det var billig å leve?


Hardnail

Anbefalte innlegg

vi er et par rellativt ungt par 31 og 27 som skal ut å reise uten ungene. vi ønsker et sted som for eks ayiga Napa (eller hva det nå heter) et ungt fest sted med mye liv og et sted hvor det skjer mye, shopping nydelige strender, varmt og godt.. men sykt billig å leve .. for eks mat,drikke alkohol og shopping er så billig at du nesten frivillig gir de mer penger enn hva de skal ha.. hehehe..

hvor reiste du/dere...

pris på mat,drikke alkohol-shopping??

hva er verd å få med seg?

hva er et must?

anbefalle et hotell der ??

takk for tipsene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg og kjæresten dro til cemer i Tyrkia i fjor sommer.

Maten er utrolig billig der nede, samt drikkevarer osv

Ellers så er det et ganske fint sted, masse uteliv fest og morro, og super mange butikker.

Men det kan bli for varmt der nede, var hele opp mot 40 grader da vi var der nede, og den sank ikke mye om kvelden.

Det er klamt hele tiden, kan bli litt ubehagelig i lengden.

Men ellers er det et sted og anbefale hvis du vil leve billig i syden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rimeligst plassen vi har feriert på er Thailand.

Deretter kommer Romania, men tror nok jeg hadde foretrukket Thailand igjen dersom det stod mellom disse to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

styr unna kypros om dere skal leve billig, der er det ran å gå ut å spise :) hehe.. men ellers et flott sted

tyrkia er et flott sted, masse liv om natten og super billig! billige klær, billig drikke, billig mat og ellers billig å leve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bulgaria er det billig! :klappe: Men været kan være litt ustabilt. Vi hadde 1 av 2 uker med regn :sur: Men mye liv, mye å se på og god mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Indonesia og Filippinene er billige, til og med billigere enn Thailand (hvordan det er i forhold til India vet jeg ikke). Men styr for all del unna Kypros, slik som nevnt tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rio de Janeiro er et veldig billig sted å feriere (mat, drikke, drosje osv) Utrolig spennende og eksotisk, men koster jo litt for reisen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rio de Janeiro er et veldig billig sted å feriere (mat, drikke, drosje osv) Utrolig spennende og eksotisk, men koster jo litt for reisen da

Enig med deg! Og det er ikke så farlig som mange tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg! Og det er ikke så farlig som mange tror.

Skal ikke la seg skremme av kriminaliteten nei. Den er blåst for mye opp (har foresten bedret seg siden første gang jeg var der). Jeg reiste dit med mine 3 ungdommer, og opplevde ingenting skremmende. Ikke vits å henge på seg gullkjeder eller ha med for mye penger selvfølgelig. Heller ingen vits å bevege seg inn i slumstrøkene .. Brasilianere er nydelige vennlige mennesker. Mye tiggere og selgere langs Copacabana, men de er hyggelige og høflige, går bare videre om man sier nei.

Du verden hvor mye vi koste oss for lite penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...