Gå til innhold

fikk ikke leiligheten likevel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter her og er litt sur og grinete. En jeg kjenner har kjøpt seg hus sammens med nye sambo, og den leiligheten h*n bor i nå er større, ett sov mer + mye billigere og bedre beligenhet. Jeg var da snar og spurte om hun kunne si i fra når h*n skulle flytte ut for jeg trengte plassen og de ekstra pengene. Klart det , ikke noe problem åjada det var så greit atte. Så for et par uker siden satt vi oss ned med våre ex'er og planla hvem som skulle passe barna i sommeren. Jeg har satt av 3 uker til å passe alle barna og en uke til ferie med mine barn og min ex satte av akkurat det samme. De måtte ha plass til voksen ferie også

Nå i dag for jeg melding på mob om at "svigerfar" skal ta over leilgheten. Og jada de snakka med husverten for 14 dager siden - altså omtrent da vi satt å planla sommeren.

Er det bare meg eller var dette veldig dårlig gjort? synes at h*n burde sagt til meg at han var interesert, og at vi begge kunne konkurere med leiligheten på lik linje. Er så skuffa at jeg har mest lyst til å si at jeg ikke kan passe ungene, og ordne oss sjøl.

Jeg er så sur at jeg klarer ikke å få ut all gruffen. Brude jeg bite det i meg , eller være litt bitchy?

undskyld alle skrivefeil, men er litt ute av meg .....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er slik at du har fått beskjed om at du skal få bo i leiligheten og det er noe dere begge har vært innforstått med så er det meget dårlig gjort.

Skrevet

nei det var ikke det - Hun skulle gi meg beskjed når hun viste at hun skulle flytte , sllik at jeg fikk et fortrinn. Det gjorde hun ikke, hun lot "svigers" få kontrakt før hun sa i fra til meg. Det er det jeg synes er dårlig gjort. En mer hederlig måte synes jeg var å si det som det var enten til meg eller husverten før kontrakt ble ingått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...