Nynaeve Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Sitter her og er litt sur og grinete. En jeg kjenner har kjøpt seg hus sammens med nye sambo, og den leiligheten h*n bor i nå er større, ett sov mer + mye billigere og bedre beligenhet. Jeg var da snar og spurte om hun kunne si i fra når h*n skulle flytte ut for jeg trengte plassen og de ekstra pengene. Klart det , ikke noe problem åjada det var så greit atte. Så for et par uker siden satt vi oss ned med våre ex'er og planla hvem som skulle passe barna i sommeren. Jeg har satt av 3 uker til å passe alle barna og en uke til ferie med mine barn og min ex satte av akkurat det samme. De måtte ha plass til voksen ferie også Nå i dag for jeg melding på mob om at "svigerfar" skal ta over leilgheten. Og jada de snakka med husverten for 14 dager siden - altså omtrent da vi satt å planla sommeren. Er det bare meg eller var dette veldig dårlig gjort? synes at h*n burde sagt til meg at han var interesert, og at vi begge kunne konkurere med leiligheten på lik linje. Er så skuffa at jeg har mest lyst til å si at jeg ikke kan passe ungene, og ordne oss sjøl. Jeg er så sur at jeg klarer ikke å få ut all gruffen. Brude jeg bite det i meg , eller være litt bitchy? undskyld alle skrivefeil, men er litt ute av meg .....
Akasha Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Hvis det er slik at du har fått beskjed om at du skal få bo i leiligheten og det er noe dere begge har vært innforstått med så er det meget dårlig gjort.
Nynaeve Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2007 nei det var ikke det - Hun skulle gi meg beskjed når hun viste at hun skulle flytte , sllik at jeg fikk et fortrinn. Det gjorde hun ikke, hun lot "svigers" få kontrakt før hun sa i fra til meg. Det er det jeg synes er dårlig gjort. En mer hederlig måte synes jeg var å si det som det var enten til meg eller husverten før kontrakt ble ingått.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå