Gå til innhold

Baderom ikea


elliane

Anbefalte innlegg

Hei

Skal pusse opp bad og tenker på ikea innredning fordi den kommer prisgunstig ut. Bor langt fra ikea så ser på nettet. Vattern serien ser ok ut men finn ikke helt ut av hvor mange fronter man kan velge mellom. Kunne tenke meg en brunfarge t.d Valnøtt. Er den fargen i serien. Har lyst å kombinere med rund designvask fra t.d Villroy/Bosh. Har sett en nydlig en til 15 tusen (uff). Lar det seg kombinere. Noen som har ikea bad? Fornøyd? Andre billige merker jeg bør sjekke. Ønsker mørkt treslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har Ikea innredning på mitt bad. Husker ikke hva det heter, har hatt det i ca 1,5 år, men tror modellen har gått ut. Badet er i mørkt treverk, og jeg er superfornøyd med badet. Det ser lekkert ut og kvaliteten er helt ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dumt visst den er utgått da. Rart ikea ikke satser mer på bad. Tror det må være et bra marked så dyrt som det er ved rør butikker osv. Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har baderomsinnredning fra Ikea. Fikk den i høst, så vi har ikke hatt den så lenge enda. Vattern har vi, som på bildet. Har noen andre håndtak og blandebatteri.

Er veldig fornøyd så langt ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har baderom fra IKEA nå og det er en ting jeg IKKE liker og det er at det er føtter på. Det er skikkelig klønete å få vasket gulvet skikkelig. Vil ALDRI mer ha baderomsinnredning med føtter på. :sur:

Hengslene er heller ikke av den beste kvaliteten.

Ellers er den fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokre av delane på badet mitt er frå IKEA. Men - det som er litt merkeleg, er krana i vasken, eller rettare sagt dei knottane ein skrur på for at det skal komme vatn ut av krana. Ein må skru motsett av det som er vanleg!

Er det noko feil med mi kran, eller er det svensk standard, som IKEA bruker?

Det går heilt greitt, altså, men eg skrur framleis feil vei først, før eg hugsar det, og fleire gjester kommenterer det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloen og takk for svar. Nå har det endt med at jeg har valgt en innredning fra ifø sence art i mørk eik. Men takk skal dere ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Vi har baderom fra IKEA nå og det er en ting jeg IKKE liker og det er at det er føtter på. Det er skikkelig klønete å få vasket gulvet skikkelig. Vil ALDRI mer ha baderomsinnredning med føtter på.  :sur:

Hengslene er heller ikke av den beste kvaliteten.

Ellers er den fin.

Vet noen av IKEA sine baderomsmøbler må ha bein, men vi har hatt Vattern, og den trengte vi ikke ha bein på, den kunne henges på veggen.

Vi hadde forresten samme fronter som Karamba, og vi var kjempefornøyde.

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...