Gå til innhold

Prevansjon...


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på om jeg skal få satt inn en p stav eller noe i den stilen. Per i dag går jeg på Loette p piller, men jeg kunne tenke meg og ha en type prevansjon som er litt mer "permanent", men lurer litt på hva jeg skal velge...

Så derfor lurer jeg på hva dere bruker, hvordan det virker, er dere førnøyde, bivirkninger og pris....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vanlig kobberspiral. Er fornøyd med den, ikke spesielt mye mens eller menssmerter heller. Vet jo at mange blir plaget med det når de bruker spiral. Husker ikke helt prisen, men jeg betalte vel rundt 500 inkl gyn.undersøkelse m/tilbehør.

Jegt har hatt to spiraler tidligere, hvorav 2 kom ut av seg selv. Den siste fjernet jeg selv uten særlig problem, men det er visst ikke spesielt smart.

Spiralen virker i 5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...