Gå til innhold

UL damer! hvordan gikk det da?


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fikk dere se nurket deres? så alt greit ut?:) Fikk dere se om det var gutt eller jente? Eller ønsket ikke dere det?:) Skal på ul nå på tirs, skal oppdatere dere da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Var på ultralyd 5. februar og alt var i skjønneste orden. Det så ut til å være en liten jente, ikke noen tegn til noe annet iallfall! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi må en gang til fordri babyen lå på siden slik vi ikke fikk sett alt:(

Endret av GampeGURI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi på UL i dag. Alt så bare bra ut. Og den lille hadde vett til å vinke til sin mor og sin far. Men vise noe mer av sin identitet ville den ikke... Så selv om vi gjerne ville vite kjønn, så fikk vi ikke vite det.

Men det viktigste er jo at alt er bra!

Moro var det. :) Får se om vi tar en til på privat initiativ, for å få vite kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei alle sammen...

vi valgte å ikke vite kjønn.....

men alt var normalt og den lille holdt tommelen opp på det ene ultralyd bilde... så gøy det var.....

våre 2 andre barn var og med å tittet... og de synest det var spennede å se den lille babyen på " tven"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå har jeg også vært på ultralyd, og alt såg veldig bra ut! Var en aktiv liten krabat som styrte på inni der! Rart å se hvor aktiv, når jeg ikke har kjent bevegelse enda! De var ganske sikre på at det er ei lita jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et forslag:

Det går an å putte inn på terminlisten om det er gutt eller jente som ventes, hvis man vet det da.

Vi valgte å ikke vite, eller dvs mannen valgte at vi ikke skal vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi valgte å ikke vite, eller dvs mannen valgte at vi ikke skal vite  :)

Slik er det her også... ;) Vel, jeg har jo alltid sagt tidligere at jeg vil la det være en overraskelse.. Men nå er jeg veeeldig nysgjerrig må jeg si! Men, med en sta mann ble det til at vi ikke ville vite. Var på UL 5.feb, og alt var bare bra! Fantastisk å se den lille ligge å sprelle på skjermen! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært til ordinær ultralyd også. Det var stas! Så en liten menneskekropp bevege seg rundt der inne, og den var virkelig fin. Var jo på ultralyd da jeg var 12+6 også, og det er VIRKELIG stor forskjell på de små, ja.. Fra en klump med hode og noen klumper på sidene - til fire armer og ben på en veldefinert kropp og med flott hode og det hele. Helt utrolig.

Skal scanne bilder senere i dag, så får dere se om dere vil.

Eneste "minuset" var at jeg ble skubba angående terminen.. Til 12.august. Men jeg liker tallet 12, så :)

Sånn, i forhold til noen tabeller og slikt jeg har sett over mål på ben og hode og sånn, så ser den ut til å ha lange ben (lår) og litt mindre hode.. Den er nemlig i 20. uke lårmessig, og 19. hodemessig. Men faren har også gaanske lange bein, så det ligger vel til slekta :) Morsomt.

Endret av Kummin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er så spennende med ul! Vi var forrige mandag, og da fikk vi se vår lille baby. Hun lå og suttet på tommelen sin :hjertesmil: Jordmoren mente at der var en liten jente :) Terminen ble endret da. Så mens terminen er 9. aug og ul terminen 20 august. Litt stort sprang ja. Er så godt og være ferdig med ul og se at alt er ok. Har bare gått og smilt siden jeg. Nyter og være gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får en liten gutt!!alt så bra ut,bortsett fra t morkaka lå litt for langt ned så jeg må tilbake i juni for og sjekke at den har krøpet oppoover.

Terminen ble flytta fra 6 august(min mens termin)til 1 agust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min morkake var festa i toppen og gikk ned bakover i livmoren. Det forklarer jo hvorfor jeg har kunnet kjenne liv tidligere enn andre gravide jeg kjenner.. Og så var det litt morsomt, fordi jeg i Desember (i en periode jeg var veldig bekymra for om det kom til å gå bra) drømte at babyen var festa øverst oppe i livmoren min. Så når jordmora sa den var festa øverst - så syntes jeg bare det var .. logisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på en ekstra UL. På privat legesenter, av ren og skjær nysgjerrighet... :) Og legen kunne si at det var 90% sjanse for at det er ei jente! Veldig spennende. Og hun lå med hodet millimeter fra sin mors blære, og det kjenner jeg jo til tider...!

Legen var veldig nøyaktig og tok seg god tid. Veldig behagelig å være hos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...