Gå til innhold

HVOR finne den rette kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å finne den rette kjolen er for meg noe av det vanskeligste valget jeg noensinne har tatt! Tror jeg er litt kresen, for når jeg prøver kjoler i butikker finner jeg mange ok kjoler, men de er så ordinære. Tror jeg må få designet min egen kjole, noen som har erfaringer med det? Bør jeg være nervøs for at designeren ikke forstår hva jeg mener? Ønsker mange gode kjoleweb sider! pris ingen begrensning..

..takk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo starte med å beskrive hvordan du ser for deg at kjolen skal se ut da?

Skrevet

Hm, kan du ikke dra innom Kristins brudesalong på Lillestrøm? Der har de for alle og enhver :-) Nettsiden synes jeg er dårlig, men bedre å dra innom salongen...!

Gjest -eline-
Skrevet

Ta kontakt med Lise Marie Heines i Goddess om du bor i Oslo-området, hun er kjempeflink både når det kommer til design og søm :)

Skrevet

Jeg hadde akkurat samme problemet.Så fikk designet og sydd meg kjole.Det har tatt ca. et halvt år(har vært der 1 gang i mnd)Og jeg er kjempefornøyd!Skal hente den om 1 uke :)

Skrevet

Snefrid i Kristiansand (www.snefridshus.no) designer kjoler. Hun skal delta på Oslo Fashion Awards i Oslo konserthus på tirsdag. Da med noen kjoler som er inspirert av gamle kjoler (1500-tallet og sånn), men hun designer mange kjoler i alle fasonger, og designer nok også på bestilling.

Skrevet

Skjønner hva du mener...prøvde mange kjoler som var OK, men ikke noe mer enn det. De var så vanlige. Nå vet jeg ikke helt hva slags kjole du er ute etter, men har sett at Pronovias og Demitrios har litt mer "utradisjonelle" kjoler... Ut i fra slik jeg ser det i allefall. De har noen veldig klassiske som alle andre, men har bitt meg merke i at de har flere som skiller seg litt mer ut.

www.pronovias.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...