Gå til innhold

Den svarte miniengelen er syyyk!

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Host, host, host...

Jeg er syk! Neeei! Ikke før har kjæresten komt på besøk før jeg er blitt skikkelig halsvond med fæl hoste... Hva i all verden skal jeg gjøre? Hjelp meg medengler!

Hostete og feberhet påskeklem,12

Skrevet

Hei!

Jeg ville bare ønske deg god bedring og en god påske!

Siden jeg ikke er lege så vet jeg ikke hva du skal gjøre, annet enn å slappe av.

Du kan jo prøve med varm melk med honning.

Jeg vet ikke om det hjelper, men det høres så vondt ut at jeg tror jeg hadde blitt frisk på et øyeblikk.

Ellers er cognac det beste middelet jeg vet om, som ikke hjelper. Derfor anbefaler jeg et stort glass cognac!

Ellers får du bare prøve å slappe av og smøre deg med tålmodighet eller isklister!

Ha en fin påske! icon_rolleyes.gif

hilsen og klem

fra bøssebæreren

12

Skrevet

Heia!

Stakkar deg, syk i påsken, hostesaft, halstabbeleter, masse vitaminer og sånn, slappe av, ikke røyk det kan kankje hjelpe!

God bedring icon_smile.gif 12

Skrevet

God bedring, Lily! Håper ikke hele påsken blir spolert av hosting og feber, da!

Gjør som Kris anbefaler; unn deg noe godt som ikke hjelper, for det som ikke er godt hjelper ikke likevel! icon_wink.gif

God bedring - og påskeklem fra

12

Skrevet

Uffa.... icon_frown.gif

Trøsteklem på goood avstand til Lily! icon_smile.gif

Du får la kjæresten dulle med deg, så skal du se at du blir bedre! icon_wink.gif

12

Skrevet

God Bedring, Lily. Håper du er god som ny igjen i morgen. icon_smile.gif12

Gjest Tristessa
Skrevet

Har hostet meg igjennom en hel dag, lager nå en stooor kanne kaffe (noe av det beste jeg vet, takk for tipset Kris) og håper den gjør susen. Dessverre er ikke cognac det beste jeg vet, men kaffedoktor av litt høyere klasse hjelper alltid! Det å ligge unna røyk og røykfylte kafeer er litt verre da, men håper det blir bedre snart. Og @lfa, her er det dulling i massevis, makan til tålmodighet har jeg aldri sett før. Blir vekket forsiktig om morgenen med en ny pakke repsils og får alt snopet jeg kunne ønske meg. Takk for trøsten dere!

Hosteklem12

Gjest Tristessa
Skrevet

Hostet til fire i natt og har sprit og hostesaft på alt jeg spiser. Har ikke røykt skikkelig på lenge. Jeg lider!12

Skrevet

Dakar vennen!

Sender mange varme englemamma-klemmer til deg, vår kjære sorte mini-engel, og masse varme tankeoverføringer med ønsker om snarlig god bedring!

Klem12

Gjest Tristessa
Skrevet

Har fått hostedempende midler på apoteket. Bedringen nærmer seg!

Skrevet

Du har vel aldri fått cosylan? Blærk!!!

Godt du er bedre, kjære miniengelen vår!

Klem fra12

Skrevet

Hei!

*zynz veldi zund på deg zom er zyk i påska!* icon_frown.gif Lager litt av min zupre vitaminmix, zom i 99% av tilfellene virker zuperrazkt!! icon_eek.gificon_lol.gif

Håper du ztrax er på bedringens vei! icon_wink.gif

HiLzen Og KlEmZ Fra ZKIBaBeN icon_wink.gif

12

Skrevet

Har vært på bassengkanten og lagt igjen ca 80 påskeegg til alle englene, men du Lily, du får ekstraservice i dag!

Her er et deilig påskeegg med mye godt oppi fra menighetsledelsen! Kos deg, og god bedring! Vi vil ha deg frisk, vettu!

Klem fra12

Gjest Tristessa
Skrevet

Åååå, takk takk... Er myye bedre nå, men er lei av ekkel hostesaft og magemuskler som er helt ødelagte etter en masse hosting. I går var første kveld jeg kunne leve nesten normalt! Wee! Håper ikke dette sitter i lenge da... *smiler og er glad for å være nestenfrisk*

Masse klemmer12

Gjest Tristessa
Skrevet

*åpner påskeegg* MMMMM!!!! Hva er dette for noen små gode knaskeklumper?12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...