Gå til innhold

Problemer med å finne sko

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åhh, tro meg, jeg har brukt slike, mang en gang og litt til. Disse har normalt sett den effekten at de funker en liten stund (holder nok en dag sånn normalt sett, men dette er en LANG dag...) (men ikke på alle sko) og så glipper limen, og... ja.... man får klisserte sko, støvete lim og irriterende, glidende helkappe. Særlig er nok dette et problem fordi jeg ofte glipper selv med slike, og derfor "drar" litt i dem mens jeg går. Det er som om foten min glipper uansett, selv om skoen så er for liten...

Jeg har brukt disse i nok par sko til å vite at jeg skal være relativt desperat for å gjøre det igjen, derfor leter jeg heller etter sko som sitter uten å trenge slike.

Og har altå funnet løsningen for denne bryllusdagen, sko med feste rundt ankelen. Jeg skal tross alt gå i skoene i 12-14 timer, danse en del, da må de helst sitte godt. Og ettersom jeg har en tendens til å sparke av meg skoene når jeg setter meg ned (og ikke få dem så lett på igjen etterpå, når bena begynner å bli slitne...) så er det en fordel at de er festet på slik at jeg ikke uforvarende tar dem av under middagn og må begynne å fikle med å få dem på når jeg skal reise meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...