Gå til innhold

Hvilket sted/by vil du anbefale

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært i Roma, Barcelona, London,Madrid, Venezia, Praha og Budapest. Noen som har noen steder utenom dette, som de vil anbefale?

Jeg er glad i shopping, samtidig som det bør være en del å se på ellers. Vi skal reise med en liten baby (uten at det egentlig har så mye å si.. ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Anbefaler Helsinki og København. I begge byene er det rikelig med anledning til shopping. Det er også mye stilige designbutikker i begge byene. Helsinki har Marimekko, Artek og Illum. København har Rosendahl, Illum, Georg Jensen. Kollektivtransporten er bra i begge byene, men man kan fint klare seg til fots for en helg.

Edit: skrivefeil

Endret av Rosin
Skrevet

Palma de Mallorca! Nydelig by, bra shoppingmuligheter og behagelig klima.

Skrevet

Har vært i Stockholm også :) .

Skrevet

Krakow, eller en av de baltiske hovedstedene? Grei størrelse på byene og mye å se, men kanskje ikke verdens beste shoppingsteder.

Skrevet

Hei

Jeg er enig i at Paris er en bra destinasjon...men det avhenger litt av når dere skal på tur. Kona og jeg var der i april ifjor og det var ganske kjølig...men bare en uke etter at vi kom hjem var det 20 grader i Paris :-) Men her er reisebrevet mitt med bilder og linker fra Paris: http://gardkarlsen.com/Paris_France.htm

Skrevet

lisboa - nydelig by med masse kulturrike opplevelser og perfekt for shopping ;)

Gjest Vidvandre
Skrevet

Amsterdam! Var der i November og ble helt forelsket i byen :)

Skrevet

Jeg slutter meg til forslaget om Lisboa. Ikke det at jeg har utforsket sjoppingmulighetene der, men det er en flott by og en dagstur dit for noen år siden har gjort meg bestemt på at jeg før eller siden skal tilbake dit på en langweekend!

Skrevet

Budhapest eller paris:)Kjolig,men mye a se po

Skrevet

Jeg ville valgt Paris, Edinburgh, København, Stockholm eller Amsterdam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...