Gå til innhold

Genital herpes


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har lest en del om det, blant annet i diverse tråder her på KG,

og jeg bare lurer på om noen har lyst til å dele sine erfaringer?

Vet at det er ganske mange som har hatt det, siden det er såpass vanlig.

Det høres så utrolig ekkelt og vondt ut. :tristbla:

Dere kan f.eks fortelle om hvordan dere ble smittet (hvis dere vet det), hvor lang tid det tok før dere ble friske, om dere har hatt flere utbrudd enn bare det første (som også bruker å være mest smertefullt?), hva slags medisiner dere fikk, om dere kanskje måtte innlegges, hadde problemer med å tisse, om dere fikk noe å smøre på sårene, eller hva annet dere eventuelt gjorde...?

Hadde vært fint om noen ville svare.

Så kan vi som kanskje får det en gang vite litt mer om hvordan det er å ha det.

Takk til alle som tør å svare. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...