Gå til innhold

DAGENS ROSE


Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (13 minutter siden):

Så enig! :) Hun er etter min mening et forbilde for andre som sliter psykisk ♥️

Takk ❤️ Setter veldig pris på støtten dere gir. Det var derfor jeg også valgte å dele ting i den "omstridte" tråden, fordi jeg kjenner dere og vet dere er snille og støttende. Det føltes tryggere enn å opprette et innlegg under kropp og helse hvor folk kan hetse anonymt. ❤️

  • Hjerte 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

Takk ❤️ Setter veldig pris på støtten dere gir. Det var derfor jeg også valgte å dele ting i den "omstridte" tråden, fordi jeg kjenner dere og vet dere er snille og støttende. Det føltes tryggere enn å opprette et innlegg under kropp og helse hvor folk kan hetse anonymt. ❤️

Den dagen ingen kan være anonym bruker lenger på kg vil bli en fin dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Den dagen ingen kan være anonym bruker lenger på kg vil bli en fin dag :) 

Det vil det og da er det plutselig nesten ikke folk igjen her. :fnise:  God plass med andre ord. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Det vil det og da er det plutselig nesten ikke folk igjen her. :fnise:  God plass med andre ord. 

Folk vil venne seg til å bare poste under brukernavn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Den dagen ingen kan være anonym bruker lenger på kg vil bli en fin dag :) 

Det blir en veldig fin dag 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Det vil det og da er det plutselig nesten ikke folk igjen her. :fnise:  God plass med andre ord. 

Ja og nesten ingen troll 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne gi en rose til en hel bukett av fine folk som har støttet meg de siste dagene. @Cid @Athena Catalina @SVK @Entern @Sunnys  @snehvit88 @Blå knapp @Hoppetaujenta @Maestro og@Kvakkekyllingen . Dere fortjener alle en rose for all varme, omsorg og støtte. ❤️❤️❤️🌹🌹❤️

  • Hjerte 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (1 time siden):

Jeg vil gjerne gi en rose til en hel bukett av fine folk som har støttet meg de siste dagene. @Cid @Athena Catalina @SVK @Entern @Sunnys  @snehvit88 @Blå knapp @Hoppetaujenta @Maestro og@Kvakkekyllingen . Dere fortjener alle en rose for all varme, omsorg og støtte. ❤️❤️❤️🌹🌹❤️

Eksister denne tråden ENNÅ?😂❤️ 

Gir rose til @Cidsom gjør nettene mine hyggelige med kjekke samtaler rundt i tråder ❤️☺️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tvillingsjel skrev (3 timer siden):

Jeg vil gjerne gi en rose til en hel bukett av fine folk som har støttet meg de siste dagene. @Cid @Athena Catalina @SVK @Entern @Sunnys  @snehvit88 @Blå knapp @Hoppetaujenta @Maestro og@Kvakkekyllingen . Dere fortjener alle en rose for all varme, omsorg og støtte. ❤️❤️❤️🌹🌹❤️

Tusen takk 😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Tvillingsjel said:

Jeg vil gjerne gi en rose til en hel bukett av fine folk som har støttet meg de siste dagene. @Cid @Athena Catalina @SVK @Entern @Sunnys  @snehvit88 @Blå knapp @Hoppetaujenta @Maestro og@Kvakkekyllingen . Dere fortjener alle en rose for all varme, omsorg og støtte. ❤️❤️❤️🌹🌹❤️

Tusen takk. Utrolig stolt over å være på den listen. :hjerte:

Endret av SVK
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Tvillingsjel skrev (5 timer siden):

Jeg vil gjerne gi en rose til en hel bukett av fine folk som har støttet meg de siste dagene. @Cid @Athena Catalina @SVK @Entern @Sunnys  @snehvit88 @Blå knapp @Hoppetaujenta @Maestro og@Kvakkekyllingen . Dere fortjener alle en rose for all varme, omsorg og støtte. ❤️❤️❤️🌹🌹❤️

Tusen takk 🥰🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Tvillingsjel skrev (5 timer siden):

Jeg vil gjerne gi en rose til en hel bukett av fine folk som har støttet meg de siste dagene. @Cid @Athena Catalina @SVK @Entern @Sunnys  @snehvit88 @Blå knapp @Hoppetaujenta @Maestro og@Kvakkekyllingen . Dere fortjener alle en rose for all varme, omsorg og støtte. ❤️❤️❤️🌹🌹❤️

Tusen Takk :hjerte::dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...