Gjest Athena Catalina Skrevet 12. juli 2022 #5981 Del Skrevet 12. juli 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Savner @Salka Er redd jeg vil aldri høre fra henne igjen, vil bare at hun skal ha det bra ♥️ Samme her, hun var så god og snill, håper virkelig hun har det bra ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. juli 2022 #5982 Del Skrevet 12. juli 2022 14 minutter siden, Athena Catalina said: Jeg vil gi til to brukere som ikke har vært her på lenge @SoWhat? og @Salka. 3 minutter siden, Cid said: Savner @Salka Er redd jeg vil aldri høre fra henne igjen, vil bare at hun skal ha det bra ♥️ Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. juli 2022 #5983 Del Skrevet 13. juli 2022 Dagens rose går til @Athena Catalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. juli 2022 #5984 Del Skrevet 13. juli 2022 SVK skrev (1 minutt siden): Dagens rose går til @Athena Catalina Liker din roserause trend💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 13. juli 2022 #5985 Del Skrevet 13. juli 2022 SVK skrev (1 minutt siden): Dagens rose går til @Athena Catalina Takk, så koselig, du får en tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. juli 2022 #5986 Del Skrevet 13. juli 2022 1 minutt siden, Frøkenfryden said: Liker din roserause trend💕 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. juli 2022 #5987 Del Skrevet 13. juli 2022 Just now, Athena Catalina said: Takk, så koselig, du får en tilbake Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. juli 2022 #5988 Del Skrevet 13. juli 2022 Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): Liker din roserause trend💕 Jeg og SVK er som ungkaren som gir ut roser Men jeg prøver å ikke gjøre det for ofte fordi det irriterte visst mange før i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. juli 2022 #5989 Del Skrevet 13. juli 2022 Athena Catalina skrev (20 minutter siden): Takk, så koselig, du får en tilbake Jeg får alltid et smil rundt munnen når jeg ser du har kommentert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. juli 2022 #5990 Del Skrevet 13. juli 2022 2 minutter siden, Cid said: Jeg og SVK er som ungkaren som gir ut roser Men jeg prøver å ikke gjøre det for ofte fordi det irriterte visst mange før i tiden Seriøst? Skjønner ikke hvordan jeg irriterer folk ved å dele ut roser. 2 minutter siden, Cid said: Jeg får alltid et smil rundt munnen når jeg ser du har kommentert Enig og du er flink til å komme med fine komplimenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. juli 2022 #5991 Del Skrevet 13. juli 2022 SVK skrev (7 minutter siden): Seriøst? Skjønner ikke hvordan jeg irriterer folk ved å dele ut roser. Enig og du er flink til å komme med fine komplimenter! Ja rart det, vil heller at folk skal komme med ros framfor å være ekkel Like så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. juli 2022 #5992 Del Skrevet 13. juli 2022 1 minutt siden, Cid said: Ja rart det, vil heller at folk skal komme med ros framfor å være ekkel Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 13. juli 2022 #5993 Del Skrevet 13. juli 2022 Cid skrev (44 minutter siden): Jeg får alltid et smil rundt munnen når jeg ser du har kommentert Det var veldig hyggelig å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juli 2022 #5994 Del Skrevet 26. juli 2022 Dagens rose går til @Tvillingsjel fordi hun skulle hatt rosen(og mye mer!) da hun gikk ut fra videregående med fantastiske karakterer samtidig som hun slet enormt tungt psykisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. juli 2022 #5995 Del Skrevet 26. juli 2022 SVK skrev (5 minutter siden): Dagens rose går til @Tvillingsjel fordi hun skulle hatt rosen(og mye mer!) da hun gikk ut fra videregående med fantastiske karakterer samtidig som hun slet enormt tungt psykisk. Hun er en av de brukerne med mest likes sammenlignet med innlegg noe som er med enn vell fortjent siden hun skriver så mye fint og klokt 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 26. juli 2022 #5996 Del Skrevet 26. juli 2022 SVK skrev (7 minutter siden): Dagens rose går til @Tvillingsjel fordi hun skulle hatt rosen(og mye mer!) da hun gikk ut fra videregående med fantastiske karakterer samtidig som hun slet enormt tungt psykisk. Cid skrev (Akkurat nå): Hun er en av de brukerne med mest likes sammenlignet med innlegg noe som er med enn vell fortjent siden hun skriver så mye fint og klokt 😃 Tusen hjertelig. Det varmer ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juli 2022 #5997 Del Skrevet 26. juli 2022 1 minutt siden, Cid said: Hun er en av de brukerne med mest likes sammenlignet med innlegg noe som er med enn vell fortjent siden hun skriver så mye fint og klokt 😃 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. juli 2022 #5998 Del Skrevet 26. juli 2022 Tvillingsjel skrev (2 minutter siden): Tusen hjertelig. Det varmer ❤️❤️ Innen 30 år så kan du ha endt opp med over 1 million likes 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 26. juli 2022 #5999 Del Skrevet 26. juli 2022 Cid skrev (24 minutter siden): Innen 30 år så kan du ha endt opp med over 1 million likes 😄 Hihi, gøy 🙉❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. juli 2022 #6000 Del Skrevet 26. juli 2022 Tvillingsjel skrev (19 minutter siden): Hihi, gøy 🙉❤️❤️ Lurer på hvordan livene våres er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå