Jerry Lee Skrevet 27. april 2019 #5801 Del Skrevet 27. april 2019 41 minutter siden, Winza skrev: @Nettvenn får dagens fordi hun er så snill og hyggelig mot alle, jeg har aldri sett henne være noe annet enn grei og positiv mot brukere her inne Håper hun vet at det er mange her som setter pris på henne, du er blitt VÅR nettvenn 😄 Jeg håper vi får hatt deg her på kg i lang tid framover Støtter denne. 😀 Og vår Nette Venn får en slik fra meg, også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 27. april 2019 #5802 Del Skrevet 27. april 2019 4 timer siden, Winza skrev: @Nettvenn får dagens fordi hun er så snill og hyggelig mot alle, jeg har aldri sett henne være noe annet enn grei og positiv mot brukere her inne Håper hun vet at det er mange her som setter pris på henne, du er blitt VÅR nettvenn 😄 Jeg håper vi får hatt deg her på kg i lang tid framover 3 timer siden, Jerry Lee skrev: Støtter denne. 😀 Og vår Nette Venn får en slik fra meg, også. Tusen takk begge 2! Det varmer meg å få godordene fra dere! Sender roser tilbake til dere,gode,snille og hyggelige er dere! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. mai 2019 #5803 Del Skrevet 4. mai 2019 @Luna Llena får dagens fordi hun fortjener det, positiv, hyggelig, livsbejaende, herlig humor og gemytt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mai 2019 #5804 Del Skrevet 4. mai 2019 6 minutter siden, Nietsoj skrev: @Luna Llena får dagens fordi hun fortjener det, positiv, hyggelig, livsbejaende, herlig humor og gemytt. Tusen takk, det var svært hyggelig og du får en av meg, du er ett flott menneske, hyggelig og morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2019 #5805 Del Skrevet 4. mai 2019 @Dr. Ops får dagens fra meg fordi hun bidrar med så mye positiv energi på sosial prat 😄 Hun er alltid positiv og hun er en artig person, håper du blir på kg i mange år fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. mai 2019 #5806 Del Skrevet 5. mai 2019 Dagens rose går til @FrankDrebin. En humørspreder som forumet absolutt trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. mai 2019 #5807 Del Skrevet 5. mai 2019 22 timer siden, Nietsoj skrev: @Luna Llena får dagens fordi hun fortjener det, positiv, hyggelig, livsbejaende, herlig humor og gemytt. 21 timer siden, Winza skrev: @Dr. Ops får dagens fra meg fordi hun bidrar med så mye positiv energi på sosial prat 😄 Hun er alltid positiv og hun er en artig person, håper du blir på kg i mange år fremover 5 minutter siden, SVK skrev: Dagens rose går til @FrankDrebin. En humørspreder som forumet absolutt trenger! Kan ikke annet enn å signere disse. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 5. mai 2019 #5808 Del Skrevet 5. mai 2019 4 timer siden, SVK skrev: Dagens rose går til @FrankDrebin. En humørspreder som forumet absolutt trenger! 3 timer siden, Jerry Lee skrev: Kan ikke annet enn å signere disse. Takker og bukker! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. mai 2019 #5809 Del Skrevet 5. mai 2019 3 timer siden, Jerry Lee skrev: Kan ikke annet enn å signere disse. Og du får en av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. mai 2019 #5810 Del Skrevet 5. mai 2019 On 5/4/2019 at 5:25 PM, Winza said: @Dr. Ops får dagens fra meg fordi hun bidrar med så mye positiv energi på sosial prat 😄 Hun er alltid positiv og hun er en artig person, håper du blir på kg i mange år fremover Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. mai 2019 #5811 Del Skrevet 5. mai 2019 3 timer siden, Luna Llena skrev: Og du får en av meg Tusen takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. juni 2019 #5812 Del Skrevet 28. juni 2019 Dagens og en til @Chantielle som fortjener det ekstra nå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. juni 2019 #5813 Del Skrevet 28. juni 2019 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Dagens og en til @Chantielle som fortjener det ekstra nå. Kan ikke annet enn å støtte denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 28. juni 2019 #5814 Del Skrevet 28. juni 2019 17 minutter siden, Jerry Lee skrev: Dagens og en til @Chantielle som fortjener det ekstra nå. 13 minutter siden, Luna Llena skrev: Kan ikke annet enn å støtte denne.. Tusen takk! En tilbake til dere begge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. juni 2019 #5815 Del Skrevet 28. juni 2019 2 minutter siden, Chantielle skrev: Tusen takk! En tilbake til dere begge Takk skal du ha. 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. juni 2019 #5816 Del Skrevet 28. juni 2019 2 minutter siden, Chantielle skrev: Tusen takk! En tilbake til dere begge Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. august 2019 #5817 Del Skrevet 14. august 2019 (endret) Dagens rose går til @Sliten&kjørt52. Du virker som en veldig empatisk person. Endret 14. august 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 14. august 2019 #5818 Del Skrevet 14. august 2019 Tusen takk, -det var hyggelige ord, i en slitsom og ¨bedriten¨ uke. Hvor fortjent det er, vet jeg ikke ... a. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. august 2019 #5819 Del Skrevet 15. august 2019 En nydelig, sart Rose til dere alle sammen fra meg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. august 2019 #5820 Del Skrevet 15. august 2019 Takk, Hoppis. Og det samme til deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå