Jerry Lee Skrevet 11. februar 2019 #5781 Del Skrevet 11. februar 2019 2 minutter siden, Catalina Culès skrev: Å du vet så godt at du er en av de som får rose av meg Takk, venn 😘 Å. Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. februar 2019 #5782 Del Skrevet 25. februar 2019 @Aragorn ll Elessar får dagens fordi han bidrar med masse interessant historie, ting som jeg aldri har tenkt over selv men som er interessant å lese Jeg håper du forblir på kg i mange år framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2019 #5783 Del Skrevet 25. februar 2019 Enig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. februar 2019 #5784 Del Skrevet 27. februar 2019 I dag ønsker jeg å gi og til @Nettvenn . Hun fortjener det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 27. februar 2019 #5785 Del Skrevet 27. februar 2019 1 time siden, Jerry Lee skrev: I dag ønsker jeg å gi og til @Nettvenn . Hun fortjener det. Tusen takk;så hyggelig! Sender tilbake til deg,du er en veldig hyggelig person! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. februar 2019 #5786 Del Skrevet 28. februar 2019 8 timer siden, Nettvenn skrev: Tusen takk;så hyggelig! Sender tilbake til deg,du er en veldig hyggelig person! Tusen takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. mars 2019 #5787 Del Skrevet 7. mars 2019 @Jaská får dagens fordi hun er veldig hyggelig, veldig kjekk å prate med 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaská Skrevet 7. mars 2019 #5788 Del Skrevet 7. mars 2019 13 minutter siden, Winza skrev: @Jaská får dagens fordi hun er veldig hyggelig, veldig kjekk å prate med 😄 Aw tusen takk 😄 Kjempe kjekt å prate med deg og. En rose til deg for at du er den du er 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 15. mars 2019 #5789 Del Skrevet 15. mars 2019 @Jerry Lee får dagens fordi du alltid får frem smilet hos meg, når jeg leser dine festlige kommentarer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. mars 2019 #5790 Del Skrevet 15. mars 2019 @Stueloff får dagens fordi hun er en så snill og hyggelig person, tvers igjennom et godt og varmt menneske ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. mars 2019 #5791 Del Skrevet 15. mars 2019 22 minutter siden, Nettvenn skrev: @Jerry Lee får dagens fordi du alltid får frem smilet hos meg, når jeg leser dine festlige kommentarer Tusen takk. 😀 Og nå fikk du fram smilet hos meg. Så en og en tilbake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 15. mars 2019 #5792 Del Skrevet 15. mars 2019 21 minutter siden, Winza said: @Stueloff får dagens fordi hun er en så snill og hyggelig person, tvers igjennom et godt og varmt menneske ❤️ Så hyggelig, Winza! Du er en (rose)knupp 🌹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 15. mars 2019 #5793 Del Skrevet 15. mars 2019 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Tusen takk. 😀 Og nå fikk du fram smilet hos meg. Så en og en tilbake. Takk 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. mars 2019 #5794 Del Skrevet 26. mars 2019 @The R. S får dagens fordi hun alltid er så hyggelig mot alle her på kg, hun fremstår som en positiv og fantastisk dame Skulle ønske der var flere som henne i verden 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. mars 2019 #5795 Del Skrevet 28. mars 2019 Igjen... mange til @Nettvenn for åpenheten og tilliten hun har vist oss. Modig! Takk, min venn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 28. mars 2019 #5796 Del Skrevet 28. mars 2019 1 time siden, Jerry Lee skrev: Igjen... mange til @Nettvenn for åpenheten og tilliten hun har vist oss. Modig! Takk, min venn. Tusen takk og en tilbake til deg min venn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 28. mars 2019 #5797 Del Skrevet 28. mars 2019 Ei supersnill dame, -godt voksen, som har gått, -og går ¨above and beyond¨ for å hjelpe meg, i sin travle dag, -som NAV-ansatt. Slipper alt, vet ikke hva godt hun kan gjøre, når jeg ringer... ¨Uff, så tynn du har blitt, -er du sikker på att du klarer dette alene, vi kan hjelpe deg med... Det må jo ha vært meget krevende for deg. ... Vi kan ...¨ Skikkelig på hugget, vil meg bare det beste. Hu er bare gull Trodde det var jobb-tlf. jeg hadde fått nr. til, -helt til hun svarte, i ferien Sin... a. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. mars 2019 #5798 Del Skrevet 29. mars 2019 9 timer siden, Nettvenn skrev: Tusen takk og en tilbake til deg min venn Tusen takk. 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. april 2019 #5799 Del Skrevet 24. april 2019 (endret) @Kjærlighetsbarn98 får dagens rose fordi hun er så empatisk i svarene hun gir. Endret 24. april 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. april 2019 #5800 Del Skrevet 27. april 2019 @Nettvenn får dagens fordi hun er så snill og hyggelig mot alle, jeg har aldri sett henne være noe annet enn grei og positiv mot brukere her inne Håper hun vet at det er mange her som setter pris på henne, du er blitt VÅR nettvenn 😄 Jeg håper vi får hatt deg her på kg i lang tid framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå