Gå til innhold

DAGENS ROSE


Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Grafica

En stoooooooor bukett :roser: til:

Nótt, *Enigma*, Lekehusmor, plingo, O-ren Ishii, TheButterfly, Ohia, Frigg, Kara W, misa, Ansjoni, milla-mor, Frigg, MarianneE, Purple, Sativa, Wolfmoon, Lamia Lenis, Alice Ayres og alle de andre som titter innom dagboken min og kommer med gode råd, kloke ord, vennskap og klemmer. Jeg er utrolig takknemlig for alle dere flotte jenter og damer som jeg har blitt kjent med, og støtten deres gjennom denne tunge tiden for meg, betyr uendelig mye.

Takk!

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stoooooooor bukett :roser: til:

Nótt, *Enigma*, Lekehusmor, plingo, O-ren Ishii, TheButterfly, Ohia, Frigg, Kara W, misa, Ansjoni, milla-mor, Frigg, MarianneE, Purple, Sativa, Wolfmoon, Lamia Lenis, Alice Ayres og alle de andre som titter innom dagboken min og kommer med gode råd, kloke ord, vennskap og klemmer. Jeg er utrolig takknemlig for alle dere flotte jenter og damer som jeg har blitt kjent med, og støtten deres gjennom denne tunge tiden for meg, betyr uendelig mye.

Takk!

:dagens-rose:

:dagens-rose: tilbake til deg søta! og takk det samme!

og enda en :roser: til deg, fordi du er så flink og er på god vei mot målet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt du er, Grafica. En :dagens-rose: og en :klem: tilbake til deg fordi du er en utrolig flott og sterk jente. Veldig glad for å ha blitt kjent med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gi en :roser: til Miley!

Oppdaget denne litt sent :ler:

Og du fortjener så absolutt en tilbake :roser:

Og så vil jeg gi en til Sauen, Skravla og Faerie :roser: :roser: :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...