Væren Skrevet 2. mars 2003 #341 Del Skrevet 2. mars 2003 Og så gir jeg en rose bukett til Væren. :D Tusen takk, Cassandra! SÅ snill du er!!! *setter buketten i en vase på bordet* Å, så nydelige!!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 2. mars 2003 #342 Del Skrevet 2. mars 2003 I dag vil jeg gi en rose til meg selv, jeg... Rett og slett fordi jeg har hatt det egentlig ganske jævlig i helgen og synes jeg selv fortjener det!! -nemllig.... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. mars 2003 #343 Del Skrevet 2. mars 2003 Glemte å gi rose i går jeg.. så da har jeg TO å dele ut! Den føste går til Lillian. Håper at det ordner seg med bolig og alt annet! Dessuten har du jo så mange fine vitser på lager . Den andre gir jeg til Cassandra fordi hun bruker flyte-brygge-vesten jeg strikket til henne så flittig og fordi hun er så festlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 2. mars 2003 #344 Del Skrevet 2. mars 2003 Ei gedigen rose til Jordbær som var så snill å krysse fingre og flette rævhår for meg... det funka veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 2. mars 2003 #345 Del Skrevet 2. mars 2003 Tusen takk for enda flere roser :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 2. mars 2003 #346 Del Skrevet 2. mars 2003 Så hyggelig sagt Diva :D koselig å komme hjem til etter en helg uten KG. Du får en rose av meg idag du :D Du virker som en kjempejente, med masse flotte innlegg! :D masse klemmer fra Madison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 2. mars 2003 #347 Del Skrevet 2. mars 2003 Takk for blomst, Mzfire! Du fortjener to tilbake, jeg har enda ikke skrevet ned det jeg lovet deg, skal gjøre det etterpå! (har ikke glemt deg, ser du)! Jeg vil også gi en blomst til Lottemor. Den dufter godt i ditt koselige (klorfrie, husk det ) hjem! Du er en flink og god kone/mor/husmor, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 2. mars 2003 #348 Del Skrevet 2. mars 2003 Ei gedigen rose til Jordbær som var så snill å krysse fingre og flette rævhår for meg... det funka veldig bra En rose tilbake til deg, KATTAstrofevennen! Du er topp. Måtte det vare mellom deg og duden! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 2. mars 2003 #349 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg vil sende dagens ROSE til GRY og moderatorene her inne jeg........ Det er flere dager siden jeg sendte en rose - så jeg tror jeg har en til hver av dere! Jeg synes dere gjør en veldig god jobb - for jammen er det litt av en gjeng som er her inne Klem fra Usikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 2. mars 2003 #350 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg vil gi en rose til *Lillian* siden hun har hatt en lei helg og siden visninga ikke gikk helt som planlagt Det ordnær sæi nåk vænnenn min :D @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 2. mars 2003 #351 Del Skrevet 2. mars 2003 Høøømmm, det der ligna nå mer på ei sædcelle enn ei rose da men, tanken var hvertfall god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 2. mars 2003 #352 Del Skrevet 2. mars 2003 ukens siste rose går til iset, som tok kontakt med matprat.no slik at vi fikk oppklart det største mysteriet siden professor drøvel - nemlig hva charles tjessem sier på slutten av matprat-reklamen! @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 2. mars 2003 #353 Del Skrevet 2. mars 2003 Tusen takk, Thea!! :D Det varmer alltid, vettu!! ..og du....sædceller kan varme like godt som roser, de... Ha en god natt, vennen! Det skal iallfall jeg..... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 2. mars 2003 #354 Del Skrevet 2. mars 2003 En gedigen og prangende, rød-orange rose, med silkebånd og stilfull vase til Care, for å ha hjulpet med med en ting som gjorde at jeg har sluppet å vente i ti år på at den rette tilfeldighet skulle slå til igjen..... Det var den rette sangen....... :D Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 2. mars 2003 #355 Del Skrevet 2. mars 2003 Tusen takk, Virgo og Madiso :D Dere er supre :kgsmil: :stortsmil: Kveldklem fra Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 3. mars 2003 #356 Del Skrevet 3. mars 2003 I dag får Embla S en liten bukett påskeliljer av meg. Fordi du fortjener det vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misha Skrevet 3. mars 2003 #357 Del Skrevet 3. mars 2003 @ Jeg har savnet dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 3. mars 2003 #358 Del Skrevet 3. mars 2003 Er det deg Misha? :o Gamle, gode Misha? :o :o I såfall: Her er en rose fra meg til deg! + en KLEM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misha Skrevet 3. mars 2003 #359 Del Skrevet 3. mars 2003 Jadda, zurrekoppen er tilbake! Takk for klemmen, og takk for sist, Litago! Masse klemmer tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. mars 2003 #360 Del Skrevet 3. mars 2003 Tusen takk, usikker! Jeg har ikke gitt noen rose hele helgen, jeg har tre tilgode så here goes... jeg vil gi dem til HMSP. Du har fått en før, men det kan aldri bli for mange. Håper du er bedre nå, og ikke overnevrotisk pga flyttingen @ Også vil jeg gi en til Embla som har hatt bursdag i helgen. Gratulerer med dagen! @ Og den siste går til Misha! Velkommen tilbake! Det var hyggelig! @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå