Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Dagens rose fra Lillian går til Aline, fordi jeg synes du virker som et sabla vettugt menneske med masse fornuftig og glupt å si, samtidig som du virker som en jordnær person som ikke prøver å være noe mer enn du er, dessuten har jeg sansen for at du er så sinnsykt god til å argumentere her på KG!!

Har opplevd et par ganger at hvis det har vært en diskusjon hvor jeg i utgangspunktet har vært uenig med deg, så har det ved et par anledninger hendt at jeg har byttet mening fordi jeg har lest dine argumenter og de har vært så BRA! :lol:

Stå på!

Lillian

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 sider med roseutdeling har det vært...og jeg har ventet og ventet.....(snufs).....så idag...gir jeg en rose til meg selv...slik at jeg også får en...

No hard feelings...jeg er vel ikke av de mest høylydte her, men jeg er her jeg også...og leser flittig...

Rosen til meg selv gir jeg fordi jeg har vært flink til å ta vare på vennene mine denne uken. Og det er jo RL som betyr noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag går min rose til Arwenn 22, som har fått seg ny leilighet!!!!!!!

Gratulerer, er kjempeglad på dine vegne!!

Så denne rosen fortjener du! :wink: ------,---´--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D TUSEEEEN TAKK :D

Vi er kjempeglade begge to.

Sender en tilbake til deg som en gratulasjon for den nye bilen. Vi er heldige vi. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

Dagens Rose vil jeg gi til min kjære venn Iset

Lykke til med prøvingen og jobben, du er dyktig jenta! Du kommer til å klare deg helt fint ska du se :P

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gi en rose til anne mona fordi hun sa noe pent om meg for lenge siden, og jeg ikke har oppdaget det før i senere tid.

takker så meget!

trivelig å se deg tilbake, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Pjusk får 7 nydelig tulipaner av meg i dag, og Sandman får en lettstelt og dekorativ grønn plante. En liten palme tror jeg faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vil jeg også dele ut en rose! Har ikke funnet ut hvordan jeg tegner de riktig enda, men Tjorven, denne er til deg! Takk for koselig PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk Jamila.

Synes du fortjener en rose tilbake også etter hyggelige PM’er og en god start på kurset ditt.

Kjempehyggelig å ha blitt kjent med deg!

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag får min sønn en, nei mange roser fra meg, fordi han er stor gutt i dag.

9 år siden han kom til verden, go'gutten min :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagens er en duggfrisk rose som gis med tårer i øynene' date=' den går til Væren. Du vet hvorfor.[b']@

*klemmer Tusenfryd lenge* Du er helt spesiell, og du vil alltid vite hvor du finner meg!

I dag har jeg lyst til å gi en hel bukett røde roser. De er til Gry og alle mine medmoderatorer som jeg setter utrolig stor pris på. Ingen nevnt, ingen glemt! Noen av dere var her allerede første gang jeg "ramla" innom KG på slump, og kontakten med dere var sterkt medvirkende til at jeg ble "hekta" på KG. Dere gjør en kjempegod jobb og er en helt spesiell gjeng!

@

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag vil jeg gjerne gi hele 3 roser! Sånn siden jeg ikke alltid gir hver dag.... Det er utrolig mange flotte personer her som fortener roser, men i dag velger jeg :

xeyes ------------<

- fordi du virker som en utrolig hyggelig jente og det er veldig koselig å veksle pm med deg :D Håper vi kan møtes neste gang jeg er i Oslo : - )

Eowyn ------------<

- fordi du har noen sinnsykt koselige og positive innlegg og du virker som en fresk jente og jeg tror vi har mye til felles. Takker for superhyggelig pm-veksling og jeg håper vi kan fortsette med det :D

Madison ------------<

- fordi du har noen spreke synspunkter og en flott humor som gir KG et lite løft (for min del i allefall) og det er kjempegøy å "prate" med deg på pm :briller:

Det ble mye likt her, men det er ikke så rart, fordi jeg setter like mye pris på dere alle og det hadde vært utrolig morsomt å møtt dere IRL engang! Er sikker på at dere er like hyggelige IRL som her på KG :D

Rosene er velfortjente!

Klemmer fra Diva :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg gi en kjempestor, langstilket, rød rose til deg for den flotte omtalen jeg fikk!! Kan si akkurat det samme til deg!!! :P

------,---´--------,--´--<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...