Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Gjest *Perser*

Tuuusen takk Lea for Rosen :hjerter:

Det var kjempe koselig å få en rose av deg, for idag har det ikke vært en god dag :( Men takke være rosen din så ble jeg så glad :P Tuuusen takk vennen :D

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Torsdagens rose går til en person jeg kjenner godt privat. En person jeg er utrolig glad i:

FIOLA..fordi du er den beste.. :P

@

..og en kjempeklem til Hope, fordi du er deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdagens rose går til Litago, fordi jeg kom til å hevde at alle kuer bor i bås, og glemte at noen kuer ikke er som alle de andre kuene...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag vil jeg gi KLIPS 10 lange roser, fordi det var du som hjalp meg slik at det løsnet med tanke på avatar.(ble den ikke fin??)

Ellers vil jeg gi alle dere andre som også har prøvd å hjelpe meg med dette hver sin rose. TAKK TAKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

Dagens Rose gir jeg til Limbo kjempe koselig at jeg fant deg igjen :P Hadde tenkt masse på deg, og lurt hvordan det gikk med deg, men så var du ikke så langt unna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Nå blir jeg rent rørt her (skal ikke så mye til, i mine pms-dager går følelsene fort, begge veier....)

Vel, jeg har ikke delt ut roser på en stund, så jeg har mange å ta av. Aller først vil jeg gi dagens rose til monja, og gårdagens til Megan (eller motsat om dere vil, ikke krangle om dem i alle fall :) )

Og de andre som jeg ikke har delt ut, de vil jeg gi til alle som føler de selv har fortjent en. Alle soe som har gledet noen med et dagbok-innlegg, alle som har hjulpet noen med et problem. alle som har gledet noen emd en liten melding, ja alle som fortjener en! (ok, jeg har ikke "spart opp" nok roser til dette, så dere får dele på dem) (og ja, Angel, du er en av dem som fortjener en, nettopp fordi du gledet meg med denne :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Jennifer! Jeg lover å ikke spise opp rosen!

*strør roseblader over Jennifer, mens jeg danser rundt av glede, - langt vekk fra alle båser*

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tror jeg at jeg har noen roser til overs her, og de vil jeg gjerne få delt ut.

Deler ut 3 jeg, siden jeg først er i gang. :wink:

En rose går til Mzfire (du får en til en du :blunke: )for hyggelig omtanke for mitt stakkars øye (som forøvrig er på bedringens vei, heldigvis).

En rose går til Fredagsbarn av egentlig ingen spesiell grunn. :wink:

Dere virker helt TOPP alle sammen! :D

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å legge seg, men for å ha en grunn til å ikke køye riktig ennå må jeg jo dele ut rose...

Tror at jeg vil gi en rose til Hege i dag jeg.

Du er en stooor del av forumet og gjør det til et supert sted å "være" (sammen med resten av sletteheksene) :blunke: !

Det er heller ikke mangel på humor og rettferdighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagens rose vil jeg gi til en jeg ser på som en god venn. Vi skal snart møte hverandre face to face..

Cassandra

@ ..og en klem attpå.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gi to roser i dag - både torsdagens og fredagens. Fikk ikke gjort det i går.

Torsdagens rose går til Gry. Fordi hun har laget KG for oss og jeg vet hun driver med splitthopp om dagen for å få vekk det hun har i seg som hun ikke har spist.

@

Fredagens er en duggfrisk rose som gis med tårer i øynene, den går til Væren. Du vet hvorfor.

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdagens rose går til Gry. Fordi hun har laget KG for oss og jeg vet hun driver med splitthopp om dagen for å få vekk det hun har i seg som hun ikke har spist.

@

Tusen takk :-)

Og ja..hopper, løper i trapper, spiser sterk mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...