Gjest Athena Catalina Skrevet 29. juli 2022 #6021 Del Skrevet 29. juli 2022 @Tvillingsjelfortjener en hel bukett roser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 29. juli 2022 #6022 Del Skrevet 29. juli 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): @Tvillingsjelfortjener en hel bukett roser. Takk, du er så snill❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. juli 2022 #6023 Del Skrevet 29. juli 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): @Tvillingsjelfortjener en hel bukett roser. Så enig! Hun er etter min mening et forbilde for andre som sliter psykisk ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 29. juli 2022 #6024 Del Skrevet 29. juli 2022 Cid skrev (13 minutter siden): Så enig! Hun er etter min mening et forbilde for andre som sliter psykisk ♥️ Takk ❤️ Setter veldig pris på støtten dere gir. Det var derfor jeg også valgte å dele ting i den "omstridte" tråden, fordi jeg kjenner dere og vet dere er snille og støttende. Det føltes tryggere enn å opprette et innlegg under kropp og helse hvor folk kan hetse anonymt. ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli 2022 #6025 Del Skrevet 29. juli 2022 @Tvillingsjel ---> = 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. juli 2022 #6026 Del Skrevet 29. juli 2022 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Takk ❤️ Setter veldig pris på støtten dere gir. Det var derfor jeg også valgte å dele ting i den "omstridte" tråden, fordi jeg kjenner dere og vet dere er snille og støttende. Det føltes tryggere enn å opprette et innlegg under kropp og helse hvor folk kan hetse anonymt. ❤️ Den dagen ingen kan være anonym bruker lenger på kg vil bli en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli 2022 #6027 Del Skrevet 29. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Den dagen ingen kan være anonym bruker lenger på kg vil bli en fin dag Det vil det og da er det plutselig nesten ikke folk igjen her. God plass med andre ord. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. juli 2022 #6028 Del Skrevet 29. juli 2022 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Det vil det og da er det plutselig nesten ikke folk igjen her. God plass med andre ord. Folk vil venne seg til å bare poste under brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #6029 Del Skrevet 29. juli 2022 Cid skrev (1 time siden): Den dagen ingen kan være anonym bruker lenger på kg vil bli en fin dag Det blir en veldig fin dag 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #6030 Del Skrevet 29. juli 2022 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det vil det og da er det plutselig nesten ikke folk igjen her. God plass med andre ord. Ja og nesten ingen troll 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. juli 2022 #6031 Del Skrevet 29. juli 2022 @TheHairyToothfairy Fordi han aldri gir opp 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. juli 2022 #6032 Del Skrevet 29. juli 2022 Strange Doll skrev (29 minutter siden): @TheHairyToothfairy Fordi han aldri gir opp Mot ab-er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. juli 2022 #6033 Del Skrevet 30. juli 2022 Strange Doll skrev (6 timer siden): @TheHairyToothfairy Fordi han aldri gir opp Å gi opp er for quitters. Jeg er jeger. Nattens rose går til @Strange Doll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juli 2022 #6034 Del Skrevet 30. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Å gi opp er for quitters. Jeg er jeger. Nattens rose går til @Strange Doll Hairy the Anonymbruker Slayer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. juli 2022 #6035 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg vil gjerne gi en rose til en hel bukett av fine folk som har støttet meg de siste dagene. @Cid @Athena Catalina @SVK @Entern @Sunnys @snehvit88 @Blå knapp @Hoppetaujenta @Maestro og@Kvakkekyllingen . Dere fortjener alle en rose for all varme, omsorg og støtte. ❤️❤️❤️🌹🌹❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 31. juli 2022 #6036 Del Skrevet 31. juli 2022 Tvillingsjel skrev (1 time siden): Jeg vil gjerne gi en rose til en hel bukett av fine folk som har støttet meg de siste dagene. @Cid @Athena Catalina @SVK @Entern @Sunnys @snehvit88 @Blå knapp @Hoppetaujenta @Maestro og@Kvakkekyllingen . Dere fortjener alle en rose for all varme, omsorg og støtte. ❤️❤️❤️🌹🌹❤️ Eksister denne tråden ENNÅ?😂❤️ Gir rose til @Cidsom gjør nettene mine hyggelige med kjekke samtaler rundt i tråder ❤️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #6037 Del Skrevet 31. juli 2022 Tvillingsjel skrev (3 timer siden): Jeg vil gjerne gi en rose til en hel bukett av fine folk som har støttet meg de siste dagene. @Cid @Athena Catalina @SVK @Entern @Sunnys @snehvit88 @Blå knapp @Hoppetaujenta @Maestro og@Kvakkekyllingen . Dere fortjener alle en rose for all varme, omsorg og støtte. ❤️❤️❤️🌹🌹❤️ Tusen takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. juli 2022 #6038 Del Skrevet 31. juli 2022 (endret) 4 hours ago, Tvillingsjel said: Jeg vil gjerne gi en rose til en hel bukett av fine folk som har støttet meg de siste dagene. @Cid @Athena Catalina @SVK @Entern @Sunnys @snehvit88 @Blå knapp @Hoppetaujenta @Maestro og@Kvakkekyllingen . Dere fortjener alle en rose for all varme, omsorg og støtte. ❤️❤️❤️🌹🌹❤️ Tusen takk. Utrolig stolt over å være på den listen. Endret 31. juli 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. juli 2022 #6039 Del Skrevet 31. juli 2022 Tvillingsjel skrev (5 timer siden): Jeg vil gjerne gi en rose til en hel bukett av fine folk som har støttet meg de siste dagene. @Cid @Athena Catalina @SVK @Entern @Sunnys @snehvit88 @Blå knapp @Hoppetaujenta @Maestro og@Kvakkekyllingen . Dere fortjener alle en rose for all varme, omsorg og støtte. ❤️❤️❤️🌹🌹❤️ Tusen takk 🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 31. juli 2022 #6040 Del Skrevet 31. juli 2022 Tvillingsjel skrev (5 timer siden): Jeg vil gjerne gi en rose til en hel bukett av fine folk som har støttet meg de siste dagene. @Cid @Athena Catalina @SVK @Entern @Sunnys @snehvit88 @Blå knapp @Hoppetaujenta @Maestro og@Kvakkekyllingen . Dere fortjener alle en rose for all varme, omsorg og støtte. ❤️❤️❤️🌹🌹❤️ Tusen Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå