Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Tvillingsjel skrev (20 minutter siden):

Hihi, gøy 🙉❤️❤️

Og du fortjener dem og 😊 (og rosen😊)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (På 26.7.2022 den 22.42):

Lurer på hvordan livene våres er da

Det lurer jeg også på.

Entern skrev (På 26.7.2022 den 22.43):

Og du fortjener dem og 😊 (og rosen😊)

Takk❤️❤️

Endret av Tvillingsjel
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (13 minutter siden):

Det lurer jeg også på. Jeg håper at jeg er ferdig med alle de tøffe prosessene, fått bedre helse og kanskje begynt å studere sosialt arbeid som er drømmen min ❤️

Takk❤️❤️

Håper du på barn en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 26.7.2022 den 23.26):

Håper du på barn en dag?

Usikker. 

Endret av Tvillingsjel
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (10 minutter siden):

Usikker. Jeg vil nok aldri bli frisk nok til å ta vare på et barn, dessverre. I tillegg er jeg usikker på om jeg vil "avle" videre på genene mine. I min biologiske slekt er det bare psykiatri, oppover i flere generasjoner. Hvis ikke jeg får barn, så dør den slekta ut med meg. Kanskje det er til det beste. Jeg er alvorlig syk, men den mest fungerende av oss, utrolig nok. 

:troest:

Det er ting i min slekt og, mindre alvorlig da (hjerteproblemer på mor(fars)siden, kreft på farssiden, depresjon). Min mors biologiske slekt dør ut med meg 🙁 vet ikke om jeg hadde vært noen bra forelder sjøl, har ikke psykiatri problemer men sliter med mild depresjon og moderat angst (ifølge fastlege) og har et problematisk forhold til alkohol 🥴

Kan nok ikke relatere 100% men kan kanskje relatere litt 🙂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (32 minutter siden):

Usikker. Jeg vil nok aldri bli frisk nok til å ta vare på et barn, dessverre. I tillegg er jeg usikker på om jeg vil "avle" videre på genene mine. I min biologiske slekt er det bare psykiatri, oppover i flere generasjoner. Hvis ikke jeg får barn, så dør den slekta ut med meg. Kanskje det er til det beste. Jeg er alvorlig syk, men den mest fungerende av oss, utrolig nok. 

Alvorlig syk? mener du psykisk eller fysisk? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (På 26.7.2022 den 23.50):

:troest:

Det er ting i min slekt og, mindre alvorlig da (hjerteproblemer på mor(fars)siden, kreft på farssiden, depresjon). Min mors biologiske slekt dør ut med meg 🙁 vet ikke om jeg hadde vært noen bra forelder sjøl, har ikke psykiatri problemer men sliter med mild depresjon og moderat angst (ifølge fastlege) og har et problematisk forhold til alkohol 🥴

Kan nok ikke relatere 100% men kan kanskje relatere litt 🙂

Føler med deg ❤️❤️

Endret av Tvillingsjel
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

Føler med deg ❤️❤️
I min slekt er det mye psykiatri. Biologisk mor har alvorlig personlighetsforstyrrelse, bipolar lidelse og psykoser. Hun har vært tvangsinnlagt og raver rundt i sin egen forvrengte virkelighet. Biologisk far er rusavhengig. Hennes foreldre er døde. Av hans foreldre lever kun hans mor, som bor med sin sønn på 60 år (?). Mistenker psykiatri der også. Er ikke vanlig å bo hjemme hos mor til man er pensjonist. Han har verken barn eller partner. Øvrig slekt er døde. Det vil si at det kun er 4 andre i samme slekt, i tillegg til meg, og siden jeg er yngst vil alle dø ut med meg. Tror det er det beste, for makan til dysfunksjonelle mennesker. 🥵

Psykisk.

Så vondt å lese :( Du virker veldig klok og hyggelig, tanken på at det slekten din slutter med deg er veldig trist :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (11 minutter siden):

Føler med deg ❤️❤️
I min slekt er det mye psykiatri. Biologisk mor har alvorlig personlighetsforstyrrelse, bipolar lidelse og psykoser. Hun har vært tvangsinnlagt og raver rundt i sin egen forvrengte virkelighet. Biologisk far er rusavhengig. Hennes foreldre er døde. Av hans foreldre lever kun hans mor, som bor med sin sønn på 60 år (?). Mistenker psykiatri der også. Er ikke vanlig å bo hjemme hos mor til man er pensjonist. Han har verken barn eller partner. Øvrig slekt er døde. Det vil si at det kun er 4 andre i samme slekt, i tillegg til meg, og siden jeg er yngst vil alle dø ut med meg. Tror det er det beste, for makan til dysfunksjonelle mennesker. 🥵

Psykisk.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 27.7.2022 den 0.31):

Så vondt å lese :( Du virker veldig klok og hyggelig, tanken på at det slekten din slutter med deg er veldig trist :( 

Jeg tror egentlig det er bra,❤️

Endret av Tvillingsjel
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (5 minutter siden):

Jeg tror egentlig det er bra, for hvis jeg får barn så ender antagelig barnet også opp i psykiatrien. Nå er jeg alvorlig traumatisert, og sykdommene er således påført, men jeg tror også at jeg har en medfødt sårbarhet. Antagelig er jeg arvelig disponert for psykiske lidelser pga forhøyet sårbarhet, noe jeg ikke vil videreføre på egne barn. Og hvis jeg i tillegg er syk og ikke kan ivareta barnet så gjentar jo historien seg. Dårlige gener + omsorgssvikt = traumatisert. Det unner jeg ikke et barn. 💔❤️

:hug: skulle ønske det var noe jeg kunne gjort for deg, veldig trist at du har det sånn :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 27.7.2022 den 1.21):

:hug: skulle ønske det var noe jeg kunne gjort for deg, veldig trist at du har det sånn :( 

Takk ❤️❤️

Endret av Tvillingsjel
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (1 minutt siden):

Takk ❤️ Jeg er heldig med familien jeg kom til. De er ressurssterke og mange. Snille, fungerende, oppegående, selvstendige. Blir jeg ikke mor blir jeg fortsatt tante. Har to søstre (ikke biologisk), så flere barn vil det nok bli. Har kommet to, men hun får nok flere. Og hun yngste blir nok også mor en dag❤️

Så fint!!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
SVK skrev (6 minutter siden):

Dagens rose går til  @Cid fordi han er ekstremt flink til å gi ros og støtte. :roser:

Det er han, han er kjempesnill 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
SVK skrev (9 minutter siden):

Dagens rose går til  @Cid fordi han er ekstremt flink til å gi ros og støtte. :roser:

Veldig enig. Cid er en 🌞 stråle 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...