Sjokoladepenge Skrevet 22. juni 2022 #5961 Del Skrevet 22. juni 2022 Cid skrev (På 19.6.2022 den 9.06): Jeg synes du har gitt et godt inntrykk her inne Så hyggelig av deg 😊 Det samme gjelder deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. juli 2022 #5962 Del Skrevet 3. juli 2022 @Blå knapp får dagens rose fordi hun alltid er så hyggelig og grei mot alle 😃Håper hun blir her lenge fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 3. juli 2022 #5963 Del Skrevet 3. juli 2022 Cid skrev (2 minutter siden): @Blå knapp får dagens rose fordi hun alltid er så hyggelig og grei mot alle 😃Håper hun blir her lenge fremover Åå, dette var skikkelig koselig @Cid🥰🥰💛 Det er du også, og jeg håper det samme om deg!😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. juli 2022 #5964 Del Skrevet 4. juli 2022 Sitter i en veldig stille vinbar på danskebåten. Inntar feriens siste champagneglass. Det er rosa. Mens jeg leser svenske matmagasiner. Snart er det hverdag med mindre bobler og mer rutine og jobb. Ville bare si dere på sosial prat har vært fine å med på reisen! Nye og gamle her. Rose til alle 🌹❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. juli 2022 #5965 Del Skrevet 4. juli 2022 Blå knapp skrev (På 3.7.2022 den 14.54): Åå, dette var skikkelig koselig @Cid🥰🥰💛 Det er du også, og jeg håper det samme om deg!😊 Du er så fin nyhet her💙 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. juli 2022 #5966 Del Skrevet 4. juli 2022 Blå knapp skrev (På 3.7.2022 den 14.54): Åå, dette var skikkelig koselig @Cid🥰🥰💛 Det er du også, og jeg håper det samme om deg!😊 Har vært her i 8 år og blir her nok i 8 år til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. juli 2022 #5967 Del Skrevet 6. juli 2022 🌹 Dagens rose går til @Helene1982, som jeg håper blir fast inventar her på sosial & humor, hun er hyggelig og morsom og ser ut til å like seg 😀 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. juli 2022 #5968 Del Skrevet 6. juli 2022 Entern skrev (4 minutter siden): 🌹 Dagens rose går til @Helene1982, som jeg håper blir fast inventar her på sosial & humor, hun er hyggelig og morsom og ser ut til å like seg 😀 Whaaaat!!! Jeg skal tørke den og lage potpourri eller putte den under en glasskuppel. Denne digitale rosen er det hyggeligste jeg har fått på lenge. Jeg fikk en handlekurv fra Mega fra en kollega i dag (ja bare kurven), men dette er enda bedre! 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #5969 Del Skrevet 11. juli 2022 Jeg gir dagens til @Adobyen. Jeg digger alle de morsomme bildene som du laster opp, har blitt så vant til det nå at det er blitt en vane å lagre noen av de og sende til mamma og søster som får seg en latter 😄 Jeg synes du er en veldig hyggelig og artig personlighet her på kvinneguiden, jeg håper du blir værende her hos oss i mange år fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoey Skrevet 11. juli 2022 #5970 Del Skrevet 11. juli 2022 Åh, ikke sett denne før. Jeg vil gi min dagens til @Nevrosererroserfordi det passer seg ypperlig mtp nicket, for å veie opp for kvalme ABer som bruker nicket mot henne. Også fordi jeg har snublet over mange av de samme trådene som henne i helga og hun virker som et veldig velgjennontenkt menneske uten behov for punchlines og more seg på andres bekostning. 🌹 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevrosererroser Skrevet 11. juli 2022 #5971 Del Skrevet 11. juli 2022 Zoey skrev (5 timer siden): Åh, ikke sett denne før. Jeg vil gi min dagens til @Nevrosererroserfordi det passer seg ypperlig mtp nicket, for å veie opp for kvalme ABer som bruker nicket mot henne. Også fordi jeg har snublet over mange av de samme trådene som henne i helga og hun virker som et veldig velgjennontenkt menneske uten behov for punchlines og more seg på andres bekostning. 🌹 Oi, så hyggelig, tusen takk☺️ Dette var en skikkelig fin tråd! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #5972 Del Skrevet 11. juli 2022 Zoey skrev (5 timer siden): Åh, ikke sett denne før. Jeg vil gi min dagens til @Nevrosererroserfordi det passer seg ypperlig mtp nicket, for å veie opp for kvalme ABer som bruker nicket mot henne. Også fordi jeg har snublet over mange av de samme trådene som henne i helga og hun virker som et veldig velgjennontenkt menneske uten behov for punchlines og more seg på andres bekostning. 🌹 Tenk kg uten ab funksjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #5973 Del Skrevet 11. juli 2022 Jeg gir dagens rose til meg selv fordi jeg er en tålmodig faen. Og til @hjärterdam for å riste sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. juli 2022 #5974 Del Skrevet 12. juli 2022 Dagens rose går til @Frøkenfryden for ypperlig fjasing over lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Less'is'more Skrevet 12. juli 2022 #5975 Del Skrevet 12. juli 2022 Jeg gir 1 stk rose til alle anonyme brukere😂🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #5976 Del Skrevet 12. juli 2022 SVK skrev (17 minutter siden): Dagens rose går til @Frøkenfryden for ypperlig fjasing over lang tid. Åååå❤️🥹 Nå ble jeg veldig glad @SVK! Tusen takk! Du er lun og fin å ha her🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. juli 2022 #5977 Del Skrevet 12. juli 2022 8 minutter siden, Frøkenfryden said: Åååå❤️🥹 Nå ble jeg veldig glad @SVK! Tusen takk! Du er lun og fin å ha her🥰 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #5978 Del Skrevet 12. juli 2022 SVK skrev (Akkurat nå): Takk! Å nå så du ut som Mr. Taco🤩😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. juli 2022 #5979 Del Skrevet 12. juli 2022 Jeg vil gi til to brukere som ikke har vært her på lenge @SoWhat? og @Salka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juli 2022 #5980 Del Skrevet 12. juli 2022 Athena Catalina skrev (10 minutter siden): Jeg vil gi til to brukere som ikke har vært her på lenge @SoWhat? og @Salka. Savner @Salka Er redd jeg vil aldri høre fra henne igjen, vil bare at hun skal ha det bra ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå