Gjest Dreams Skrevet 3. april 2022 #5941 Del Skrevet 3. april 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Enig her, en kul dame Ja, de som kjenner henne på ekte er heldige 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Letharia Skrevet 3. april 2022 #5942 Del Skrevet 3. april 2022 Dreams skrev (26 minutter siden): Vil gi en til @Letharia, synes du virker som en herlig dame. En jeg kunne tenkt meg å være venn med i det virkelige liv Tusen takk, og i like måte! Det var hyggelig på en ellers grå dag ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Letharia Skrevet 3. april 2022 #5943 Del Skrevet 3. april 2022 (endret) Cid skrev (26 minutter siden): Enig her, en kul dame Tusen takk Cid, det samme til deg ❤️ Bare at du er mann da 😅 Endret 3. april 2022 av Letharia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. april 2022 #5944 Del Skrevet 3. april 2022 Letharia skrev (39 minutter siden): Tusen takk Cid, det samme til deg ❤️ Bare at du er mann da 😅 Lol trodde du sa Bra at du er mann da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Letharia Skrevet 3. april 2022 #5945 Del Skrevet 3. april 2022 Cid skrev (1 time siden): Lol trodde du sa Bra at du er mann da 😅 Haha! Leste det sånn selv etter å ha lest din kommentar 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #5946 Del Skrevet 9. april 2022 Dagens rose til sosial prat-gjengen. 🌹Dere vet hvem dere er. Dere lyser opp hverdagen min. Og jeg mener det på ordentlig, ikke bare på fjas. ☺️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. april 2022 #5947 Del Skrevet 9. april 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Dagens rose til sosial prat-gjengen. 🌹Dere vet hvem dere er. Dere lyser opp hverdagen min. Og jeg mener det på ordentlig, ikke bare på fjas. ☺️❤️ I like måte! Er glad du kom hit til oss ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #5948 Del Skrevet 9. april 2022 Cid skrev (30 minutter siden): I like måte! Er glad du kom hit til oss ♥️ Jepp her treffer du likesinnede 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. juni 2022 #5949 Del Skrevet 18. juni 2022 Dagens rose går til @Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. juni 2022 #5950 Del Skrevet 18. juni 2022 SVK skrev (44 minutter siden): Dagens rose går til @Entern Så utrolig hyggelig😊Tusen takk😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. juni 2022 #5951 Del Skrevet 18. juni 2022 SVK skrev (2 timer siden): Dagens rose går til @Entern Enig! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 18. juni 2022 #5952 Del Skrevet 18. juni 2022 Entern skrev (3 timer siden): Så utrolig hyggelig😊Tusen takk😊😊😊 Jeg stikker bare innom sporadisk (fordi jeg synes det er så utrolig koselig å lese postene deres her på sosial prat), men jeg synes du virker som et helt herlig menneske så den rosen var vel fortjent 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. juni 2022 #5953 Del Skrevet 18. juni 2022 Sjokoladepenge skrev (1 minutt siden): Jeg stikker bare innom sporadisk (fordi jeg synes det er så utrolig koselig å lese postene deres her på sosial prat), men jeg synes du virker som et helt herlig menneske så den rosen var vel fortjent 😊 Så snilt sagt😊😊😊Vet ikke helt hva jeg skal si☺️Takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 18. juni 2022 #5954 Del Skrevet 18. juni 2022 Entern skrev (21 minutter siden): Så snilt sagt😊😊😊Vet ikke helt hva jeg skal si☺️Takk😊 Haha, sorry 😄 Dere kjenner jo ikke meg her inne fordi jeg poster både sjeldent og lite, men jeg leser en del av det dere skriver så jeg har liksom fått et inntrykk av hvordan dere er. Følte jeg bare måtte bekrefte at du fortjente den rosen 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juni 2022 #5955 Del Skrevet 19. juni 2022 Sjokoladepenge skrev (10 timer siden): Haha, sorry 😄 Dere kjenner jo ikke meg her inne fordi jeg poster både sjeldent og lite, men jeg leser en del av det dere skriver så jeg har liksom fått et inntrykk av hvordan dere er. Følte jeg bare måtte bekrefte at du fortjente den rosen 😁 Kjenner deg nok til å bli glad når du popper innom 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juni 2022 #5956 Del Skrevet 19. juni 2022 Sjokoladepenge skrev (10 timer siden): Haha, sorry 😄 Dere kjenner jo ikke meg her inne fordi jeg poster både sjeldent og lite, men jeg leser en del av det dere skriver så jeg har liksom fått et inntrykk av hvordan dere er. Følte jeg bare måtte bekrefte at du fortjente den rosen 😁 Jeg synes du har gitt et godt inntrykk her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 19. juni 2022 #5957 Del Skrevet 19. juni 2022 Jeg syns alle på sosial prat fortjener en flotte hyggelige mennesker alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juni 2022 #5958 Del Skrevet 19. juni 2022 Panthera Pardus skrev (1 minutt siden): Jeg syns alle på sosial prat fortjener en flotte hyggelige mennesker alle sammen Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juni 2022 #5959 Del Skrevet 19. juni 2022 Panthera Pardus skrev (8 timer siden): Jeg syns alle på sosial prat fortjener en flotte hyggelige mennesker alle sammen Ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 22. juni 2022 #5960 Del Skrevet 22. juni 2022 Frøkenfryden skrev (På 19.6.2022 den 8.21): Kjenner deg nok til å bli glad når du popper innom Så koselig, takk 😊 Og i like så! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå