Gjest Cid Skrevet 22. mars 2022 #5921 Del Skrevet 22. mars 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Gir en rose til @Cid i dag. Fordi han er en fin fyr rett og slett. Tusen takk Og i like måte! (men dame istedenfor fyr 😅) Edit: Og hun istedenfor han så klart 😅 Endret 22. mars 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. mars 2022 #5922 Del Skrevet 24. mars 2022 Jeg gir dagens til alle hyggelige mennesker på sosial prat, ingen nevnt ingen glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. mars 2022 #5923 Del Skrevet 24. mars 2022 Athena79 skrev (15 minutter siden): Jeg gir dagens til alle hyggelige mennesker på sosial prat, ingen nevnt ingen glemt. Og du er definitivt en av de 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. mars 2022 #5924 Del Skrevet 24. mars 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Og du er definitivt en av de 😃 Takk, for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. mars 2022 #5925 Del Skrevet 26. mars 2022 Jeg gir ukens til 5 mannlige brukere som jeg synes er veldig kjekt å ha her på kg, som sprer mye humor og glede 😄 Må være kjekt å ha dere som kompiser Håper dere blir her i mange år til fremover @Entern @SVK @lurven @FrankDrebin @SidFernwilter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. mars 2022 #5926 Del Skrevet 26. mars 2022 1 minutt siden, Cid said: Jeg gir ukens til 5 mannlige brukere som jeg synes er veldig kjekt å ha her på kg, som sprer mye humor og glede 😄 Må være kjekt å ha dere som kompiser Håper dere blir her i mange år til fremover @Entern @SVK @lurven @FrankDrebin @SidFernwilter Det vet vel du best, du er jo kompisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. mars 2022 #5927 Del Skrevet 26. mars 2022 SVK skrev (1 minutt siden): Det vet vel du best, du er jo kompisen! Kjekt med nett venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. mars 2022 #5928 Del Skrevet 26. mars 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Jeg gir ukens til 5 mannlige brukere som jeg synes er veldig kjekt å ha her på kg, som sprer mye humor og glede 😄 Må være kjekt å ha dere som kompiser Håper dere blir her i mange år til fremover @Entern @SVK @lurven @FrankDrebin @SidFernwilter Jeg trodde svk var dame😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. mars 2022 #5929 Del Skrevet 26. mars 2022 Just now, lurven said: Jeg trodde svk var dame😜 Er mann, med liten m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. mars 2022 #5930 Del Skrevet 26. mars 2022 SVK skrev (1 minutt siden): Er mann, med liten m. Selv er jeg Gutt med stor G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. mars 2022 #5931 Del Skrevet 26. mars 2022 Just now, lurven said: Selv er jeg Gutt med stor G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. mars 2022 #5932 Del Skrevet 26. mars 2022 lurven skrev (25 minutter siden): Jeg trodde svk var dame😜 Ikke lett å vite før man kommer inn på litt detaljer om seg selv eller hva man gjør på SVK skrev (24 minutter siden): Er mann, med liten m. Haha trodde først at du sa en mann fire koner 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 26. mars 2022 #5933 Del Skrevet 26. mars 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg gir ukens til 5 mannlige brukere som jeg synes er veldig kjekt å ha her på kg, som sprer mye humor og glede 😄 Må være kjekt å ha dere som kompiser Håper dere blir her i mange år til fremover @Entern @SVK @lurven @FrankDrebin @SidFernwilter Takker og bukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. mars 2022 #5934 Del Skrevet 26. mars 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg gir ukens til 5 mannlige brukere som jeg synes er veldig kjekt å ha her på kg, som sprer mye humor og glede 😄 Må være kjekt å ha dere som kompiser Håper dere blir her i mange år til fremover @Entern @SVK @lurven @FrankDrebin @SidFernwilter Jeg har ikke så veldig mange kompiser så det er nok ikke sååå kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. mars 2022 #5935 Del Skrevet 26. mars 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke så veldig mange kompiser så det er nok ikke sååå kjekt Jeg har knapt noen venner har mye mer nettvenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. mars 2022 #5936 Del Skrevet 26. mars 2022 Cid skrev (2 timer siden): Jeg har knapt noen venner har mye mer nettvenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. mars 2022 #5937 Del Skrevet 28. mars 2022 Cid skrev (På 26.3.2022 den 16.45): Jeg gir ukens til 5 mannlige brukere som jeg synes er veldig kjekt å ha her på kg, som sprer mye humor og glede 😄 Må være kjekt å ha dere som kompiser Håper dere blir her i mange år til fremover @Entern @SVK @lurven @FrankDrebin @SidFernwilter oi, så den ikke før nå. takker så mye for fine ord, jeg tror kompisene mine synes jeg er noe slitsom fra tid til annen har hatt lange perioder hvor jeg ikke har giddet forumet, det er mulig jeg er på veg inn i en til slik tid siden forumet driftes som en skonnert i storm med to fulle kapteiner og apekatter til mods med en hel gjeng troll som passasjerer. men jeg kommer sannsynligvis alltid tilbake, av gammel vane. en rose til @Lykke Li. verdens beste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. mars 2022 #5938 Del Skrevet 28. mars 2022 SidFernwilter skrev (1 minutt siden): oi, så den ikke før nå. takker så mye for fine ord, jeg tror kompisene mine synes jeg er noe slitsom fra tid til annen har hatt lange perioder hvor jeg ikke har giddet forumet, det er mulig jeg er på veg inn i en til slik tid siden forumet driftes som en skonnert i storm med to fulle kapteiner og apekatter til mods med en hel gjeng troll som passasjerer. men jeg kommer sannsynligvis alltid tilbake, av gammel vane. en rose til @Lykke Li. verdens beste! Ja har sett at det atter en gang stormer rundt ledelsen her, misunnelser ikke de med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dreams Skrevet 3. april 2022 #5939 Del Skrevet 3. april 2022 Vil gi en til @Letharia, synes du virker som en herlig dame. En jeg kunne tenkt meg å være venn med i det virkelige liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. april 2022 #5940 Del Skrevet 3. april 2022 Dreams skrev (2 minutter siden): Vil gi en til @Letharia, synes du virker som en herlig dame. En jeg kunne tenkt meg å være venn med i det virkelige liv Enig her, en kul dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå