Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

En gedigen og prangende, rød-orange rose, med silkebånd og stilfull vase til Care, for å ha hjulpet med med en ting som gjorde at jeg har sluppet å vente i ti år på at den rette tilfeldighet skulle slå til igjen.....

Det var den rette sangen....... :D  

Milo

Takker Milo. :oops: Tips; cd`en "norway calling". :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandagens rose går til Misha, en god venn som jeg har savnet veldig!

Velkommen tilbake, kjære Misha! @

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Dagens rose går til Kevin som d nå er lenge siden jeg har sett her; har vi skremt deg bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

snille Pjusk og Mzfire (som har ventet og ventet :( du skal snart få del to :wink: ) og Aline: takk det samme, i høyeste grad!!

I dag vil jeg be Milla og Sandman på en bedre middag. SexySadie og Care kan få komme til kaffe'n!

Og kanskje Leo kan kjøre oss alle til våre respektive hjem etterpå, ganske så standsmessig!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens rose går til Kevin som d nå er lenge siden jeg har sett her; har vi skremt deg bort?

Kevin er nok hjemme og skifter bleier han... skal nok mer til for å skremme ham vekk!

Jeg vil gi en rose til Kevin jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh...dette er første gangen jeg leser denne strengen. Tusen takk for rosen, coda :oops: Det var da kjempehyggelig!

Det er jo så mange flotte folk her inne...og av alle dem jeg kan tenke på akkurat nå, så vil jeg gi en rose til klara! Fordi hun fortjener den og fordi hun utallige ganger har bidratt til å nøste opp litt i alle disse løse trådene i hjernen min og vinklet ting annerledes og utfordrende. Thanks, klara

:)

Ble litt nysgjerrig på hvilken debatt med Arnie du mente, men siden han bidro til at jeg fikk en rose, så sender jeg en til ham også :wink:

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gi en til HEGE idag jeg :D

fordi atte hun er en veldig flink moderator :D

klemmer fra Madison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen jeg ikke har delt ut og jeg da..kan ta de nå;

LEGOLAS!! En kjemperose til godgutten deg :D

du e bare herrlige :briller: *klemme*

Også en til Waco, for du er egentlig ganske snill når du vil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vil jeg gi en gedigen rosebukett med alle de fineste og vakreste roser som finnes i hele verden til THEA, fordi hun trenger det nå!!

*klemme leeeeenge*

Kjempekoz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk jeg tårer i øynene nå :cry: Du vet jammen å muntre meg opp når jeg trenger det du :)

Tusen tusen takk Lillian :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å bli stemplet som århundrets treiging - jeg oppdaget denne tråden nettopp nå, jeg... Har fått med meg noe snakk om dagens rose, men ikke helt oppfatta at det handlet om noe her inne... Der har du meg... :D

Min aller første rose går til Crazee, fordi han skriver grundige og gjennomtenkte innlegg, og har masse engasjement!

@

Dessuten må jeg få gi en til (har jo en del til gode da... hehe).

Den går til alle de som har sendt meg PM i det siste, ang. Bryllaupssong. Snart full 'postkasse' jo! :D

@

Dessuten vil jeg ønske dere alle en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag vil jeg gi en stor og nydelig rose til Ivanka, fordi du er den du er! Rett og slett. En kjempehyggelig og snill jente, full av krutt og mange gode innlegg!!!! Fortsett med det.

Stor klem fra Eowyn :vinke:

-------,--´----<(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag vil jeg gi en oppmuntringsrose rose til Sandman. Jeg kan godt spise middag med deg jeg. :wink:

-------,--´----<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg ikke gjort dette før, så jeg må ha samlet opp en hel bukett. og den går til deg, eowyn. å lese innleggene dine gjør meg glad og optimistisk, og det er jeg takknemlig for. og for blomstene. og alt. stor klem tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg ikke gjort dette før' date=' så jeg må ha samlet opp en hel bukett. og den går til deg, eowyn. å lese innleggene dine gjør meg glad og optimistisk, og det er jeg takknemlig for. og for blomstene. og alt. stor klem tilbake![/quote']

*snufs*, tuuuuusen takk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vil jeg gi en oppmuntringsrose rose til Sandman. Jeg kan godt spise middag med deg jeg. :wink:

-------,--´----<

Tusen takk, Arwen. :wink:

Men....jeg syns ærlig talt du fortjener noe bedre enn å opptre som reserve for det opprinnelige "middags-objektet"... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...