Gjest Donna Skrevet 28. februar 2003 #321 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg vil dele ut to roser i dag ....de går til Linemor Så vær så god :-) @ @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 28. februar 2003 #322 Del Skrevet 28. februar 2003 Lørdagens rose går til enda en jeg setter veldig stor pris på, nemlig Væren..tror du vet hvorfor @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 1. mars 2003 #323 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg vil i dag gi en rose til Midnattsol fordet hun gav meg en go latter og som fikk meg til å trekke på smilebåndet mitt på natten da jeg leste at jeg fikk en rose :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. mars 2003 #324 Del Skrevet 1. mars 2003 Okay.. dagens rose går til meg selv! Fordi jeg er så forelsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. mars 2003 #325 Del Skrevet 1. mars 2003 Idag vil jeg gi en rose til Diva, som er så snill og gir meg så mange gode tips!!! Tuuuusen takk Diva, du er topp! Synes også du virker som en kjempesnill jente som sier dine meninger og tør å stå for dem. En veldig bra egenskap! Så her kommer en velfortjent rose fra meg. --------;---´---<( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. mars 2003 #326 Del Skrevet 1. mars 2003 Lørdagens rose går til enda en jeg setter veldig stor pris på, nemlig Væren..tror du vet hvorfor @ :D Takk, Hege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 1. mars 2003 #327 Del Skrevet 1. mars 2003 dagens rose herfra går til sexysadie som har så lyst på en nydelig liten valp, men ikke har plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. mars 2003 #328 Del Skrevet 1. mars 2003 Liten Takk for rosen Den trøstet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 1. mars 2003 #329 Del Skrevet 1. mars 2003 u'r welcome, ss! og så tar den så mye mindre plass og krever ikke tid i det hele tatt :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 1. mars 2003 #330 Del Skrevet 1. mars 2003 Vel. Jeg har ikke lest igjennom alle rosetildelingene her inne, og jeg har således ikke belegg for å si at jeg med dette muligens er den første gutt her inne som tildeler roser til et annet mannlig medlem av KG Crazee...du virker som en veldig ok fyr.....og således tildeles du en rose fra meg. For å motsi enhver spekulasjon som måtte komme under her dersom jeg ikke sier det, må det bemerkes at tildelingen av en rose til deg er fullkomment blottet for amorøse overtoner. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 1. mars 2003 #331 Del Skrevet 1. mars 2003 Idag vil jeg gi en rose til Diva' date= som er så snill og gir meg så mange gode tips!!! Tuuuusen takk Diva, du er topp! Synes også du virker som en kjempesnill jente som sier dine meninger og tør å stå for dem. En veldig bra egenskap! Så her kommer en velfortjent rose fra meg. --------;---´---<( Åååååå, *snufse*... Tusen takk Eowyn :D Så koselig å høre ! Det er ubeskrivelig hyggelig og koselig å kunne få hjelpe til og det er bare å si ifra Jeg kan bare si det samme om deg Du virker selv som en kjempehyggelig jente og du fortjener en rose eller ti selv :D Klemmer fra Diva :stortsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. mars 2003 #332 Del Skrevet 1. mars 2003 Tuuusen takk Diva!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 1. mars 2003 #333 Del Skrevet 1. mars 2003 I dag vil jeg gi en rose til Kristian(71), jeg, fordi han virker som en oppegående type, men en fin sans for humor inne på chatten! Lillian @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 2. mars 2003 #334 Del Skrevet 2. mars 2003 Idag går en stooor bukett roser til alle dere som skal gifte dere, og som planlegger bryllup. Ønsker dere allesammen lykke til med både planleggingen og på den store dagen! En rose til hver av dere, værsågod! -------,---´----<( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 2. mars 2003 #335 Del Skrevet 2. mars 2003 Mine første roser går til Vibeke og Maiken. - Dere bidrar sterkt til at forumet også er et diskusjonsforum. - Dere deler av dere selv i debattene, og kan kombinere humor og dyktig argumentasjon. - Dere har ofte helt andre meninger enn meg selv, men evner å argumentere og formulere slik at jeg har lyst til å høre mer, i stedet for å forsvare min egen mening. - Jeg lurer av og til på hvorfor jeg gidder å bruke tid på KG, helt til jeg kommer over en ny tråd der dere er aktive. Når jeg tenker meg om, fortjener derfor også Arnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 2. mars 2003 #336 Del Skrevet 2. mars 2003 Dagens rose fra meg går til min kjære nydelige lillebror som ligger på sykehuset akkurat nå. Jeg er svært bekymret :cry: , selv om det går bedre og mulig utskriving kan skje i dag. *håpe, håpe* Stor klem og en bukett med roser til deg bruttern min -------------< -------------< -------------< -------------< -------------< -------------< -------------< Diva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 2. mars 2003 #337 Del Skrevet 2. mars 2003 Rose til Diva for at hun har det vondt og er bekymret .....*trøste trøste*....går nok bra med ham @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. mars 2003 #338 Del Skrevet 2. mars 2003 Dagens rose går Gry som har gitt oss dette steinbrae forumet. Måtte d aldrig forsvinne @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 2. mars 2003 #339 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg vil gjerne gi en rose til Embla s for hun har bursdag i dag Gratulerer med dagen. Ha en fiiin dag da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 2. mars 2003 #340 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg gir en rose til Sofia i dag. Selv om du ikke roper så høyt så ser jeg deg for det Siden jeg ikke ga noen en rose i går, så vil jeg gjerne gi den til Crazee, for i likhet med Milo så synes jeg du virker som en høyst oppegående fyr. (Jeg vet ikke om det er noen nedegående mennesker her på KG, men..... du forstår hva jeg mener...... hvis du vil forstå altså..... ) Og så gir jeg en rose bukett til Væren. (Og siden jeg ikke vet hvordan jeg skal lage rosene, så får dere se dem for dere...... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå