Gjest Lura Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Hei Først og fremst kan jeg si at jeg har kontaktet legen min og har fått time for problemet mitt. Så er det spørsmålet ryddet av veien. Jeg har fått satt inn kobberspiralen for noen mnd tilbake. Nå har jeg begynt å blø. Jeg vet jo at det er sterkere blødninger med kobberspiralen, men at jeg nå er på 3. uke med blødninger skremmer meg litt. Jeg skal ikke til legen for i slutten av neste uke, så det jeg lurer på er om det er noen som har opplevd det samme med kobberspiralen- altså at dere har blødd så lenge?
Saeria Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Jeg hadde småblødninger hver dag i over et halvt år før jeg gikk til legen og fjerna den. Årsaken var at spiralen irriterte slimhinnene mine og resultatet ble småblødninger. Etter jeg tok den ut, forsvant hele problemet.
ashera Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Skift til hormonspiral, hvis du tåler hormonelle prevensjonsmidler. Ikke noe særlig å blø så mye og lenge, det kan fort føre til lave jernlagre og i verste fall lav blodprosent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå