Sukkersøta Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Jeg tar: Multivitamin(flytende, uten kalsium og jod) Ekstra B-vitaminer. Kalsium/magnesium. Omega 3 tabl. Ginseng av og til. Silicol Gel Jod (sluttet å miste øyenvipper etter jeg begynte med det + at diverse sympt på lavt stoffskifte forsvant). Av og til fibertabl for å å holde magen i sjakk.
Arkana Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Jeg spiser variert kost, så jeg ser ingen grunn til å ta vitamintilskudd. Derimot er jeg ikke så begeistret for fisk så jeg tar trankapsler hver dag.
Crianza Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Jeg tar Spektro multivitaminer og B- vitamintilskudd. I tillegg tar jeg 3 stk omega3-tabletter og 2 rosenrot.
nissejenta Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Krom, kalium, sink, omega-3 og magnesium/kalsium tar jeg av og til. Tar også rosenrot hvis jeg trenger mer energi!
Devana Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 Krom, kalium, sink, omega-3 og magnesium/kalsium tar jeg av og til. Tar også rosenrot hvis jeg trenger mer energi! ← Litt off topic: Synes du rosenrot funker?
forelzka Skrevet 10. februar 2007 #8 Skrevet 10. februar 2007 Multivitaminer Bvitaminer Cvitaminer Jern - 1 mnd etter å ha gitt blod
nissejenta Skrevet 10. februar 2007 #9 Skrevet 10. februar 2007 Litt off topic: Synes du rosenrot funker? ← Synes det funker når jeg tar kun innimellom. Feks hvis det er en dag jeg er ekstra trøtt og har mye å gjøre. Da føler jeg at jeg får mer energi og bedre humør! Men har også brukt de hver dag over en lengre periode, men da dabbet effekten av etterhvert. Har også brukt ginseng fra tid til annen og den har vært veldig effektiv. Nesten litt for mye av det gode vil jeg si...
Devana Skrevet 10. februar 2007 #10 Skrevet 10. februar 2007 Synes det funker når jeg tar kun innimellom. Feks hvis det er en dag jeg er ekstra trøtt og har mye å gjøre. Da føler jeg at jeg får mer energi og bedre humør! Men har også brukt de hver dag over en lengre periode, men da dabbet effekten av etterhvert. Har også brukt ginseng fra tid til annen og den har vært veldig effektiv. Nesten litt for mye av det gode vil jeg si... ← Hmmm...kanskje verdt et forsøk da Takk for svar.
Malama Skrevet 10. februar 2007 #11 Skrevet 10. februar 2007 multivitaminer, ekstra c vitaminer innimellom, og omega3. Spiser minimalt med fisk, og ikke et helt velbalansert variert kosthold heller så derfor sørger vi for å ta det i pilleform.
Brunhilde Skrevet 10. februar 2007 #12 Skrevet 10. februar 2007 2 EyeQ og en multivitamintablett hver dag. Tar magnesium hvis jeg får kramper i bena om natten og C-vitaminer hvis jeg merker at det er en forkjølelse på gang. 16-åringen tar 2 Omega3 og en multivitamin hver dag. Ellers spiser vi mye frukt og grønt, spesielt mye gulrøtter, så jeg tror vi skal få i oss det vi trenger.
Devana Skrevet 10. februar 2007 #13 Skrevet 10. februar 2007 2 EyeQ og en multivitamintablett hver dag. Tar magnesium hvis jeg får kramper i bena om natten og C-vitaminer hvis jeg merker at det er en forkjølelse på gang. 16-åringen tar 2 Omega3 og en multivitamin hver dag. Ellers spiser vi mye frukt og grønt, spesielt mye gulrøtter, så jeg tror vi skal få i oss det vi trenger. ← Hva er 2 EyeQ? *Nysgjerrig idag...*
Drua Skrevet 10. februar 2007 #14 Skrevet 10. februar 2007 Multivitaminer C-vitamin Omega-3 Prebiotika/fiber-tilskudd (Sunn Mage fra Collett)
Gjest Vidvandre Skrevet 10. februar 2007 #15 Skrevet 10. februar 2007 Jøss, så mye mange her tar, blir det ikke veldig mye dobbelt opp? Jeg tar mulitvitaminer, trantabletter og b-12vitaminer på resept. Tar ekstra c-vitaminer når jeg er syk. Jeg har ikke variert eller sunt kosthold, så jeg må ta vitaminer.
Brunhilde Skrevet 10. februar 2007 #16 Skrevet 10. februar 2007 Hva er 2 EyeQ? *Nysgjerrig idag...* ← EyeQ er et kosttilskudd som består av essensielle fettsyrer. Du kan lese litt mer om det her. Jeg bruker det av spesielle årsaker, men det er ikke konsentrasjonsvansker/hyperaktivitet/lese- og skrivevansker. Har ikke så lyst til å gå nærmere inn på akkurat det, men det er jo ikke viktig heller.
Cottoncandy Skrevet 10. februar 2007 #17 Skrevet 10. februar 2007 Så flinke dere er Jeg tar multivitaminer, men det er alt. Spiser alt for lite fisk, så burde nok fått i meg noe der også.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2007 #18 Skrevet 10. februar 2007 Jeg mauler jern.(Fordi jeg er anemisk, ikke bare for å ta det)
Gjest koffeine Skrevet 10. februar 2007 #19 Skrevet 10. februar 2007 Tran og B-vitaminer. Ikke vært syk siden jeg begynte med det!
Gjest *Tara* Skrevet 10. februar 2007 #20 Skrevet 10. februar 2007 Ingenting ... men jeg spiser nok mer frukt og grønnsaker enn de fleste ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå