nissejenta Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Jeg var nettopp hos en kinesolog og fikk "skannet" kroppen min. Synes det var en merkelig opplevelse og skjønte ikke helt hvordan hun kunne finne ut hvordan det sto til med organer og slik bare ved å kjenne på muskelstyrken i armer og ben. Uansett så fant hun ut at jeg hadde mangel på kalium og sink, så jeg fikk en boks med kaliumtabletter av henne og sink-tablettene kjøpte jeg på sunkost. Dette skulle visstnok hjelpe for nakken min som har vært stiv og anspent i mange år. Må innrømme at jeg er litt skeptisk. Sist gang jeg tok blodprøver hos legen så manglet jeg jo ingen vitaminer eller mineraler... Men det er ikke sikkert at legen sjekket akkurat kalium og sink da. Noen andre som har vært hos en kinesolog? Hjalp behandlingen?
Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har prøvd en 3-5 ganger. Hjalp intet. Har en venninne som følte hun fikk veldig god hjelp. Tror det er avgjørende at behandler har kunnskap mm. Hva med å undersøke blandt venner og bekjente for å finne en som er dyktig.
nissejenta Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2007 Ok. Hun jeg var hos virket flink og hun har over 20 års erfaring. Blir spennende å se om det hjelper! Noen flere som har erfaring med dette?
Flarn Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Jeg er i utgangspunktet skeptisk, men har kjenner en som har fått veldig utbytte av dette. Blant annet kunne kinesologen 'kjenne' tidligere skader, både psykiske og fysiske, og også tidfeste disse, selv om hun ikke ante noe om vennen min på forhånd. Videre 'løste' hun opp etter disse skadene, og dette kunne man føle veldig godt på kroppen. jeg vet ikke helt hva jeg skal tro jeg, det høres mystisk ut, men jeg ser jo at vennen min er mer harmonisk og rolig nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå