Dolcee Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har tenkt til å forstørre brystene mine nå om noen mnder, og lurer på om noen har utført dette her inne? Har sett ut Colosseumklinikken i Oslo som en favoritt, har hørt mye bra om denne klinikken. Er også nysgjerrig på Fornebuklinikken? Har hørt litt forskjellig om de.. Har lyst på -store-, runde pupper, dvs jeg legger ikke vekt på at det skal se naturlig ut. Har også tenkt til å fettsuge lår/rumpe. Erfaringer, tips osv? "Silikon er stygt, best med naturlig". <- Spar dere.
Saeria Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Stikk innom boka til CeeCee her på KG. Der er det masse info.
Dolcee Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2007 Stikk innom boka til CeeCee her på KG. Der er det masse info. ← Link?
Sukkersøta Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Har veldig god erfaring med Collusseum Klinikken. De er profesjonelle og skikkelige, og et godt resultat. Aldri angret et sekund. (Har ikke fettsugd eller tatt silikon). Håper du har tenkt nøye gjennom at du vil dette...
Saeria Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...0entry4273232 Der finner du den.
Crianza Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Jeg forstørret brystene med 300cc under muskel for snart 6 uker siden på Pilestredet Park Clinique. Er kjempefornøyd Eneste jeg angrer er at jeg ikke gjorde dette tidligere!! Jeg er også aktiv gjest på CeeCee's dagbok, den er knall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå