Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 (endret) There's no such ting as a free lunch... http://flash.vg.no/annonser/2007/elipsekli.../tara_test.html Men er det noen som har testet dette? Jeg vet at jeg aldri blir kvitt håndtakene under bh'en (flanker?) Disse har jeg alltid hatt dem uansett hvor tynn jeg har vært. Og da kunne jo dette vært et godt alternativ hvis det faktisk funker? Den skal jo fjerne fettcellene, og det betyr at fettet i liten grad vil legge seg der igjen? Dessuten burde vel dette være en lur løsning for de som har vært overvektige med tanke på at fettcelleantallet øker når fettmengden øker. Og flere fettceller gjør vel at det er lettere å legge på seg igjen senere? Eller minsker antall fettceller når man går ned i vekt? Endret 9. februar 2007 av Vampyra
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 -så lenge det står "fulgte i tillegg en diett" så har jeg ingen tro på sånt.
Devana Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har sett flere artikler om dette den siste tiden (husker ikke nøyaktig hvor, for har som regel lest det på legekontoret.) Men jeg synes det virker litt småskummelt...Smelte fett....Jeg vet ikke helt. Men om det funker er annen ting, det gjør det sikkert, SAMMEN MED diett som Evelina nevner. (Si ifra hvis du skal prøve det )
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Tror ikke det blir noe prøving av det med det første her Men ja jeg leste det med dietten... men man får ikke så synlig endring som der etter 2 uker og 3 kg. Mulig det er manipulert, og derfor ville det vært interessant å høre om andres erfaringer.
Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Hvor blir fettet av da? Det forsvinner jo ikke, men går inn i blodet etter hva jeg har hørt. Og det er ikke så kult..
Navnløs Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Dette har jeg vel ikke så veldig stor tro egentlig... Men skal ikke si noe før jeg har lest noe mer sikkert. Ang. fettceller så er vi alle født med et visst antall av dem. Når man tar f.eks fettsuging så fjerner man fettet fra områdene permanent, de kommer aldri tilbake der. Dette er fordi man ikke får flere fettceller når man legger på seg, men de fettcellene man har fra før av blir større. Samm prinsipp når man går ned i vekt også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå