Nynaeve Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Etter å ha sett på How to look good naked ble jeg litt nyskjerrig på "trening" av magemusker uten å trene. Arasys var det vel det het der, men har sett att andre også reklamerer med noe lignende. Man limer på noen klistrelapper med ledinger i og vel, kjører i gang litt strøm som får muskelene til å jobbe, uten slitet. Er det noen som har prøvd dette og vet om det virker/virker ikke? Kunne så absolutt tenkt meg noe sånt som dra hjelp til det nye og bedre livet mitt.
lillesky Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Jeg bruker det hos fysioterapauten - fordi jeg har vonde muskler. Jeg spurte han om man kan slanke seg med dette. Han sa at det er mulig man blir litt slankere, men det varer ikke lenge (et par dager maks).
Gjest Kristin_ Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 "hjemmeversjonene" av disse apparatene funker bare hvis du reagerer på de elektriske impulsene. Klarer du å slappe av mens de jobber, så er de uten verdi. Jeg har lest et par tråder om dette på andre forum, og jeg har til gode å se en god tilbakemelding. Enkelte har til og med rapportert om brannsår og utslett i stedet Jeg tror det er greit å holde seg til vanlig trening
Gjest Frøken Titt Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Òg om det skulle funke blir magen din seendes verre ut enn utgangspunktet.
T.S Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Funker like bare å sitte og stramme musklene selv.. er jo det som skjer... Blir brukt til rehabilitering egentlig.
Flo* Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Det funker! Prøvde en hel serie for mange år siden på en "skjønnhetsklinikk". Ble skikkelig oppstrammet der det behøvdes og det forsvant da slett ikke etter noen dager. Har senere prøvd en venninnes "postordregreie" men det var en himmelvid forskjell på kvaliteten. Den gjorde vondt, så jeg gav opp etter noen få forsøk. Min mann brukte forresten en slik for å trene opp ryggmusklene etter en prolaps. Funket helt fint.
T.S Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 Funker jo mye bedre å trene lit selv... Trenger ikek gjøre vondt eller være tungt å trene magen heller...
Nynaeve Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2007 takk for svar - jeg trener da litt. Men synes det går så treigt rundt magen. Mulig jeg prøver en runde hos en expert... hvem vet, kanskje jeg får penger til overs hahahahaha
Gjest Kristin_ Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 At det går tregt rundt magen kan liksågodt ha med underhudsfett å gjøre. Man blir ikke slank av situps alene, bare strammere. For å få en skikkelig bra mage må en del underhudsfett av, og til det kreves kardio og riktig mat
Cata Skrevet 10. februar 2007 #10 Skrevet 10. februar 2007 Prøvde det i fjor i håp om å få strammet opp magen litt. Det virket vel forsåvidt, men bare litt. for å si det slik - det kostet mer enn det smakte. Gikk inn noen cm her og der, men absolutt ingen mirakuløs forbedring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå