Gjest smulan Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Mangler velkomstsang og takk for maten - sang, eller dvs. jeg finner dem av en eller annen grunn ikke igjen. Har lagt dem på en " lur" plass for mange mndr siden. Noen som kjenner seg igjen??? Så nå er jeg rimelig stressa, og ber dere med-søstre om hjelp. Er vel kanskje ikke lov å legge ut tekster her, men kan gi e-mail adresse til den som kan hjelpe.... Tviiii, tvi
Snupsipusi Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Har sendt deg noen sanger, så står du hvertfall ikke helt uten! Lykke til!
Mrs B Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Gratulerer og lykke til på lørdag da!! (Kan desverre ikke hjelp med sanger.. )
prinsessa Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Må du ha velkomst og takk for maten sang da? Nå har jeg vært i en del bryllup og min erfaring er at det er så mange sanger, at som oftest blir takk og maten sangen hoppet over for de fleste er lei av å sitte ved bordet. Nå vet jeg jo selvfølgelig hvor mange sanger du skal ha men det kan også komme sanger på selve dagen som du ikke vet om. Jeg personlig syns det blir for mange sanger i bryllup, er ikke så kult og sitte og synge 7 sanger i løpet av middagen.
Gjest Silmarill Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 (endret) Lykke til som brud Har du sett på denne siden? http://www.skrivestua.com/ Endret 9. februar 2007 av Silmarill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå