Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 (endret) Jeg skal til Calgary og Edmonton, Alberta i oktober og lurer på hva som er et must å få med seg. Jeg er friluftsentusiast så skal så klart oppi fjella, men hva ellers? Gleder meg!!! :hoppe: Endret 8. februar 2007 av Lamadama
Gjest sitrus Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Har ikke vært der, men kjenner noen som er derfra. Mener det skal være mulig å gå fra bygning til bygning downtown "innendørs" på en måte, står kanskje om det i turistguider. Sånt er jo litt moro, på en rar måte. Hvis du skal ut av byen ville jeg tatt en lang kjøretur og fått litt inntrykk av The Prairies (hm, skrevet feil, kanskje, men prærien). Jeg ville definitivt dratt til en nasjonalpark om det ikke blir for langt å kjøre (store avstander der borte). Calgary er i følge mine kilder ganske sånn "velstandsby" - en skikkelig olje- og kvegby - med mye kontorbygg og mindre kultur, men det er sikkert endel å se der likevel Canadiere, blant annet, de er stort sett kjempehyggelige. Link: http://www.discovercalgary.com/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå