Gjest ung24 Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 de siste mnd har jeg begynt å få cellullitter... Hva gjør en med det??
Wildy Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Tren, drikk masse vann, skrubb og god fuktighetskrem.
Virgo35 Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Er nok som Wildy sier,ja... Må trene (gjerne sykling) kombinert med fornuftig kosthold for å få mindre synlige cellulitter. Jeg synes også det hjalp å bruke "biodrain" (rensekur) samtidig som jeg sykla en god del.
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Og oppå det hele er det genetisk betinga så fikk mora di det tidlig så er sannsynligheten stor for at det har kommet for å bli...
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Hva gjør en med det?? ← Du burde rett og slett vurdere å få et nervøst sammenbrudd. Celluitter er verdens undergang. Antageligvis vil alle som ser deg snakke stygt om deg i all fremtid.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 Trening er vel eneste utvei tror nå jeg. Alle kan få det, uansettt hvor trynne de er om de er utrente og slappe i fisken. (sliter med det selv ja...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå