Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er ferien til Thailand bestilt:)

Noen spm. ang det.

Vi lander i phuket ca.halv seks på kvelden. Vi har ikke tenkt å bli i phuket men reise videre til krabi, men hvordan skal vi komme dit? Er det bedre å overnatte i phuket og reise dagen etter eller kan vi reise med en gang? Vet noen hvor mye det ville koste med taxi? Og hvor langt tid det tar? Finnes det taxi rett på flyplassen?

Takk på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Ja, det går fint å ta taxi fra flyplassen til Krabi. Det står mange mange sjåfører og bare venter på kunder... Men avtal pris før dere setter dere inn!! Fra Phuket til Krabi tar det ca 3 timer å kjøre så sørg for at det er en bil med aircondition!! Mener å huske at det kostet ca 300 kr til Krabi..

De fleste hoteller der nede har pick-up service. Dvs at dere avtaler med dem et klokkeslett dere skal hentes på, så står de og venter på dere. Dette fungerer helt fint!!

Må bare si at jeg er kjempe misunnelig på dere! Pass på å ta longtail båt til øyene rundt omkring... Koh Hong er spesielt fint!!

Ha en god tur!!

Skrevet

Takk:) Jeg gleder meg masse. Selv om det blir slitsom å reise 3 timer til etter den lange flyreisen så tro jeg vi drar rett til krabi, slipper å reise en dag til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...