Gå til innhold

Det "skumle" tema: Vekten!


Surrepip

Anbefalte innlegg

Tjohei! August-mamma her....(litt gøy å si mamma om seg selv, må øve meg)

Er nå 14 uker på vei og har fremdeles ikke helt forstått at jeg er gravid. Samboer påstår at magen har vokst, selv tror jeg det er mest luft: oppblåst. Må medgi at jeg plutselig ikke finner topper i skapet som passer, men det er pga puppene mine som har fått vanvittige proporsjoner. Har kjøpt nye bh'er to ganger, og de er allerede for små. Gått fra B til D cup allerede. :overrasket:

Nåja, hvordan har dere det i de nye kroppene deres? Lar dere det stå til med mat og trening eller passer dere på vekten? Selv er jeg sulten hele tiden, men holder meg til sunne saker. Trener 5-7 x uken (som før gravid). Gått opp 2 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 15+4 idag.

Blir lite med trening på meg. Får gått en del tur, men har ikke nok energi til å få noe ut av trening.

Vekten går ikke noe særlig oppover, regner med at det kommer snart.

Har vokst litt nederst på magen, så kun to bukser som er behagelige. Tror ikke jeg kjøper noen nye før jeg har vokst litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15+1. Lite trening og mye mat :sjenert: Opp ca. 3 kg tror jeg. Stort sett magen som har vokst, så det er greit. Ingen tvil om at jeg er gravid, liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15+1 (tror jeg - har ikke helt tellinga)

Lite/ingen trening (bekkenløsning)

vekta viser 2,5 kg mindre enn før

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+4 her, var hos jordmor igår, og vekta hadde ikke økt noen ting. Men merker det litt på magen og endel på brystene, så det har vel kanskje "flytta" seg litt fra andre steder kan det kjennes ut som! Men jeg er fremdeles plaga med mye kvalme og oppkast, så det er jammen ikke rart jeg ikke har lagt på meg enda.. Prøver å få gått endel turer, men blir lite trening ellers.

Fikk høre hjerte til fostere for første gang igår, det var ganske fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

16+0 ca, og "nullvekt".

Gikk opp sånn 3kg fra oktober til januar (ble gravid i november), men det kan jo bare være meg.. Men etter det har jeg bare stått stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned fem kilo etter at jeg ble gravid. Etter at jeg ble satt på kvalmestillende har jeg fått tilbake ca. 3 av dem, men siste uka har medisinen funket dårlig så nå vet jeg ikke helt hvordan det ligger an...

Er 15+0 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19+1 og har gått opp 5 kilo. :overrasket: Men hvor disse kiloene er vet jeg ikke, for borstsett fra en kul på magen og et par fyldige C-cups syns jeg ikke jeg er noe annerledes enn før. :ler: Så lenge jeg ikke føler meg gedigen og klærne passer så er det jo greit.

Ellers trener jeg ikke like hardt som før, men sørger for kondis og styrketreing minst en gang i uka. I tillegg er jeg på beina i 9 timer nesten hver dag på jobb. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...