gard Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Hei Dersom du liker Google Earth er det verdt å få med seg at den nå er lansert i versjon 4. Du kan lese mer om versjonen her: http://earth.google.com/earth4.html
Gjest Minimi Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Har du prøvd det? Er det så bra oppløsning som på bildene i linken?
gard Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2007 Hei Jeg har testet det ja. Oppløsning avhenger av hvor i verden man kikker men det er f.eks. fasinerende å se på Manhattan i NYC. Der er det lagt inn "modeller" av de forskjellige kjente bygningene og det er ganske stillige å fly rundt omkring i landskapet. Men vær obs på at dette krever sin maskin...det ser ut som om både prosessor og minne må jobbe hardt når programmet kjøres
Gjest Minimi Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 men sånn som den "filmen" med fjella på linken din, er det bare tegna? ikke ekte?
gard Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2007 Hei Filmen som viser fjellene ser ganske ekte ut. Jeg har tatt en titt på Kilimanjaro og dersom du tar på "Terrain" så får man et ganske godt inntrykk av fjellet. De har til og med tegnet inn de forskjellige rutene man benytter for å nå toppen :-)
Gjest Minimi Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Trur jeg må laste ned å kikke, uansett er det vel bedre enn den forrige (har den) Takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå