Milo Minderbinder Skrevet 19. februar 2003 #1 Skrevet 19. februar 2003 Vel. la meg oppsummere reglene. Hver deltaker kan skrive så mange setninger hun eller han vil, men ikke i to eller flere innlegg etter hverandre. En kan gjerne forsøke å overgå hverandre i absurditeter, men et slags gjeldende prinsipp er at det man skriver, skal stå i plausibelt forhold til det som er skrevet, dog uten særlig omtanke for den som må følge det opp videre. Man skriver en setning om gangen, og som den hobbyskribent jeg er, kaster jeg meg ut på den vanskelige første setningen. Setningene trenger ikke være korte......vi vil jo slett ikke at vårt litterære verk skal komme i stakkato, vil vi vel? Velkommen til den største litterære happening på lange tider :D . "Det var vel egentlig aldri noen tvil............" Milo
Crazee Skrevet 20. februar 2003 #2 Skrevet 20. februar 2003 ...Mannen eg vart sett opp på "blind date" med hadde høghælte sko - lekre høghælte sko.
Cassandra Skrevet 20. februar 2003 #3 Skrevet 20. februar 2003 De var like røde som leppene som skilte seg i et smil mellom bart og skjegg.
Milo Minderbinder Skrevet 20. februar 2003 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2003 Han duftet dessuten behagelig av dempet lavendel, men det var nok litt overraskende, dette med den digre hesten.
Væren Skrevet 20. februar 2003 #5 Skrevet 20. februar 2003 Greit nok. Jeg hadde vel alltid drømt om ridderen på den hvite hesten som skulle komme og ta meg med, men dette overgikk mine villeste drømmer!
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2003 #6 Skrevet 20. februar 2003 Forresten, hvordan visste jeg det? Jeg har gått mange kurs, men aldri det hvor man faktisk lærte å huske drømmer. Så hvem vet om jeg ikke egentlig drømmer om noe helt annet? Og hva da? Hva skal jeg da med den hvite hesten? Den vil jo bare koste masse panger i form av mat og stell og alt annet som hester trenger? Dessuten, var det virkelig i mine drømmer at fjorten kilo hestepærer raste ned i verandakassen min der jeg ette rmange års forsøk, endelig hadde fått stemorsblomsten til å blomstre?
Livets datter Skrevet 20. februar 2003 #7 Skrevet 20. februar 2003 Jeg våknet opp, gjennomvåt av svette, og konstaterte at alt hadde vært en drøm. Mannen, de høyhelte skoene, hesten, og ikke minst hestepærer i en verandakasse. "Jeg må snakke med noen snart", tenkte hun. "Disse drømmene blir bare merkeligere og merkeligere". Hun kastet på seg den rosa boblejakken, sjekket at nøkleklippet lå i lommen, og styrtet ut på gaten.
Cassandra Skrevet 20. februar 2003 #8 Skrevet 20. februar 2003 Vanligvis la hun ikke merke til larmen fra trafikken, men i dag var det som om den eksploderte i ørene hennes. Hun stivnet. Og det var da hun så det..............
Livets datter Skrevet 20. februar 2003 #9 Skrevet 20. februar 2003 ...en HUND som var festet til hengerfestet på en bil. Hun kjente at hun dirret av sinne. Hvilke mennesker var det som kunne finne på å gjøre noe slikt? Tenk om de glemte den stakkars hunden der. Det har jo skjedd før...
chimp Skrevet 20. februar 2003 #10 Skrevet 20. februar 2003 Nå er gode råd dyre, bokstavelig talt, tenkte hun, og i ett sprang var hun ute av døren og på vei ned trappene.......i bare nattkjolen...
L@dy Skrevet 20. februar 2003 #11 Skrevet 20. februar 2003 I bare nattkjolen og den rosa boblejakken sprang hun bort til bilen. Reiv opp døren og...Mer fikk hun ikke gjort før politiet kom kastende over henne. Og bilalarmen begynte å uuule..
Livets datter Skrevet 20. februar 2003 #12 Skrevet 20. februar 2003 Hun kastet på seg den rosa boblejakken i ett sprang var hun ute av døren og på vei ned trappene.......i bare nattkjolen...
chimp Skrevet 20. februar 2003 #13 Skrevet 20. februar 2003 MÅÅÅÅÅÅdu være så pirkete.......????? :blunke:
Kosejente Skrevet 20. februar 2003 #14 Skrevet 20. februar 2003 ...forrvirringen var total....hun kjente at hun fikk håndjern på.....så svartnet alt...
Livets datter Skrevet 20. februar 2003 #15 Skrevet 20. februar 2003 MÅÅÅÅÅÅdu være så pirkete.......????? He he he Ble så komisk, bare I bare nattkjolen og den rosa boblejakken sprang hun bort til bilen
Gjest Hilde K S Skrevet 20. februar 2003 #16 Skrevet 20. februar 2003 Da hun kom til seg selv hadde hun en dundrende hodepine og smerter i ryggen og tenkte ; mangler jeg en nyre nå ?
chimp Skrevet 20. februar 2003 #17 Skrevet 20. februar 2003 ......og; Hvor er jeg? Hvem er jeg? Hva gjør jeg her? Hun var omgitt av totalt mørke og en dunkende, mistenkelig lyd vokste og vokste inni hodet hennes..... :o
Arnie Skrevet 20. februar 2003 #18 Skrevet 20. februar 2003 "Hei," hørte hun noen si. Men det var ikke en lyd som kom fra rommet eller fra høyttalere: Noen snakket til henne inne i hodet hennes!
Livets datter Skrevet 20. februar 2003 #19 Skrevet 20. februar 2003 Det var pappa!!! Snille, søte pappa, som døde i fjor. Kunne dette være mulig???
Kosejente Skrevet 20. februar 2003 #20 Skrevet 20. februar 2003 Herregud tenkte hun...begynner jeg å bli gal.....en stemme inni hodet.....det er jo Karsten sin stemme.....men han er jo død....for mange år siden...åååååå...nei det kan ikke være ham.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå