Gå til innhold

Brud_07 gifter seg


brud_07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da begynner jeg!

Vi gifter oss 25 august 2007!!

Så langt har jeg følgende på stell:

Lokalet

Kokk er kontakta, meny på vei

kjolen er kjøpt

Invitasjoner: skal lage i helga

bestemt temafarge

gjesteliste klar

kirke bestilt

fotograf bestilt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Gratulere med giftemål og :velkommen: hit :)

Spennende med flere august-bruder.

Gøy å planlegge til den store dagen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå er jeg veldig i tvil her.... holder på med invitasjoner, men føler jo det er aaalt for tidlig! samtidig forstår jeg samboer som vil ha de ut fortere enn svinnt pga folk setter seg opp på ferie allerede nå.... jaja, tror jeg lager de fleste nå, så venter jeg med de jeg er usikker på.... De som er gift er jo i orden, men mine single venner som har type innimellom og sånn.... off, skal jeg liksom skrive med følge da eller bare gi muntlig beskjed om at dersom de finner seg noen kan de ta han/henne med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08

Det må du jo velge selv! Vi inviterer ikke med følge, med mindre følget og er en veldig god venn av oss eller i familie. Vil ikke ha noen jeg knapt kjenner der på bryllupsdagen min :) Det har vi ikke råd til uansett.

Dessuten er du ikke så tidlig ute. Vi gifter oss 30.08.08, og hadde jeg hatt råd til å kjøpe inn matrialene (ja, jeg vet akkurat hvilke og hvor mange) så hadde jeg sikkert vært i full gang med å lage invitasjonene nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 11.august og jeg er godt i gang med invitasjonene :) Kommer til å sende de ut så snart jeg er ferdig, regner med at det blir i slutten av denne måneden.

Når det gjelder følge så har vi skrevet m/følge til ett par av mine søskenebarn som blir innvitert til kaffe. Men de bor så langt unna at vi tviler på at du kommer kun til kaffe.

Har ett søskenebarn her som også er invitert til kaffe og nylig har fått seg type. Kommer til å skrive kun hennes navn, men dersom de fortsatt er ett par i august, er det greit at han også kommer :)

Tror nok det er delte meninger ang. dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at folk er inne og kikker, og i tellegg legger igjen tips hehe. Satt netopp ute i bryllupsforumet hvor en lignende diskusjon kom opp!! Ja er litt usikker enda, men tenkte jeg kunne føle meg litt frem med noen av vennene våre som allerede er gift. Vet at noen av de single kameratene til samboeren min kom alene, så jeg kan jo spørr om de fikk tilbud om å ta med seg følge!!

Ble forresten ikke laget invitasjoner forrige helg, pga småting som fremdeles må på plass før jeg er komfortabel med å sende ut!

I går hadde samboeren min fått forslag på meny av kokken, fikk ikke sett det, for han nevnte det bare i forbifarten når vi hadde lagt oss (typisk hehe, ville jo sett på det jeg da!!!) men jeg får se på det i dag!! i dag er jo valentines og greier, perfekt med litt bryllupsforberedelser da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så gira nå! Samboeren min fortalte at vi fikk vigselspapirene i posten i går!! ojoj så jeg gleder meg til å komme hjem! hadde kagt meg da han kom hjem, og nesten sovna, med utrolig skallebank, så jeg fikk ikke sett på det! og i dag morges, ja da gikk tiden for fort hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jada, litt lenge siden sist nå! Men det betyr ikke at jeg har ligget på latsiden ang bryllupet!

Nå er invitasjonene skrevet, og nesten alle vennene våre har fått de, i helga skal vi i to konfirmasjoner så da får vi ut til hele familien til min forlovede!

I tilegg har vi bestemt meny!

1. Ristet kamskjell på brød servert med en selleripurre og en tomatolje 2. Scami på spyd i en ananaschilisaus

3. Hjortefilet på rocola salat og linser tilsmakt rosiner postvinsaus, grønnsaks oppsats og lasangepoteter

4. Panakota med bjørnebærgele på toppen

OG!! vi fikk bekrefta på mandag at toastmasteren stiller opp, så nå er jeg sååå letta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Den menyen så kjempegod ut! :sikle: Og så bra at dere snart har fått ut alle invitasjonene :) Det må være skikkelig spennende!!! :tommel:

Skal dere ha en kjent som toastmaster eller en proff.??? Må uansett være herlig å ha det også i boks :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte sko i går!!!! åh, anbefaler alle å gå på din sko, de hadde tre forskjellige nyyydelige brudesko typer!!! åh sååå billige!!! 280 kr, jeg måtte rett og slett handle noen andre sko også da, siden jeg hadde budsjettert med 1000 kr, så jeg hadde litt å gå på hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei forresten, her har jeg ikke vært inne tidligere :)

Gratulerer med nye sko, og tuuuusen takk for tipset! :hoppe: *Må vente til mandag før sin sko kan oppsøkes*

Du har vel ikke sånn tilfeldigvis en link til skoene du kjøpte deg? :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

:hoppe::hoppe: for en god idé med de skoene! ...kanskje jeg skal snike meg en tur på Din Sko i dag selv om jeg egentlig skal lese... :sjenert: Kan jo spare masse penger! :tommelsmil: Jeg har også budsjettert med 1000,- på sko... greit å spare inn der man kan spare inn!

Gog helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...