Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg søkt på alle mulige jobber, spurt massevis av bedrifter om de har behov for ekstrahjelper osv osv. Det fører ikke mange steder!

Så nå må jeg begynne å tenke utenfor boksen. Hva kan jeg gjøre for andre som de ikke kan eller vil gjøre selv. Noen vasker hos andre, passer dyra, ungene, lager taler og sanger osv.. Dette er ikke noe for meg, men jeg klarer ikke komme på noe mer så da håper jeg dere har noen gode forslag for nå trenger jeg litt penger gitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå har jeg søkt på alle mulige jobber, spurt massevis av bedrifter om de har behov for ekstrahjelper osv osv. Det fører ikke mange steder!

Så nå må jeg begynne å tenke utenfor boksen. Hva kan jeg gjøre for andre som de ikke kan eller vil gjøre selv. Noen vasker hos andre, passer dyra, ungene, lager taler og sanger osv.. Dette er ikke noe for meg, men jeg klarer ikke komme på noe mer så da håper jeg dere har noen gode forslag for nå trenger jeg litt penger gitt!

Kva for ein bakgrunn/utdanning har du då?

Lettare å vere til hjelp om ein veit litt!

:)

Skrevet (endret)

Utdannet hotellresepsjonist og jobbet i de fleste avd på hotell.

Ellers litt erfaring som assistentlærer, butikkmedarbeider og "timeshareselger".

Og kjøkkenassistent får jeg vel og ta med..:)

Endret av MoLiza
Skrevet

Har du skrevet søknad og lagt ved cv? Vel, det er vel bare å fortsette å søke så får du noe etterhvert. :)

Skrevet

Ja skriver søknader og sender rundt. Men jeg tenkte på å sette en annonse i avisen også. Men da trenger jeg noen konkrete tjenester å tilby. Vet bare ikke hva!

Skrevet

Har du fysisk oppsøkt bedriftene du kunne tenke deg å jobbe hos? Det er ofte langt bedre å gi dem et ansikt å relatere søknaden/cv-en til, enn at du bare sender papirene i posten. Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...