Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Hei. Desperat forsøk på å få noen GRATIS SVAR! Alle lommeleger og kvinneleger etc. skal jo ha masse penger for å svare på et "enkelt" spm! Here it is: Nå har jeg gått i 3 dager med brunaktig utflod. Det kommer innimellom, ganske mye. Det er ikke illeluktene, akkurat som vanlig utflod, bare fargen som er brun/rosa. Kan det være pga at jeg glemte en p-pille for fire dager siden? En slags mellomblødning? Har brukt p-piller i 3 år og er 19 år gammel. Har hatt fast følge i 8 mnd og aldri hatt problemer før. Jeg har derimot glemt p-pille før, men med da har jeg blødd litt i ett par dager, så stoppet.Lurer veldig, liker ikke tanken på å gå til gynekolog! Noen som har hatt noe av det samme? Eller som har litt peiling?
Devana Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har opplevd det du beskriver etter å ha glemt p-pille før, en slags mellomblødning. Det kan godt være det du har, men om det ikke går over etterhvert så burde du ta deg en tur til legen eller en gynekolog. Har du vondt i magen eller underlivet?
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Hei. Desperat forsøk på å få noen GRATIS SVAR! Alle lommeleger og kvinneleger etc. skal jo ha masse penger for å svare på et "enkelt" spm! ← Fordi de har fagpersonell som vet hva de snakker om, mens her finner man bare uføretrygdede og studenter med for god tid!!! Ville nok heller betalt noen kroner jeg.
Amalie_85 Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 eventuelt prøv her der kan de være litt trege å svare, men de svarer! har noe med at de har jobben ved siden av.
Morena Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Har hatt sånn jeg og når ejeg har glemt pillen en dag, er nok bare en mellomblødning! Men går det ikke over etter noen dager ville jeg gått til legen!
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Fordi de har fagpersonell som vet hva de snakker om, mens her finner man bare uføretrygdede og studenter med for god tid!!! Ville nok heller betalt noen kroner jeg. ← Uføre kan jo ha riktig så mye å bidra med her fordi de gjerne er uføre grunnet sykdom
Gjest Student Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Uføre kan jo ha riktig så mye å bidra med her fordi de gjerne er uføre grunnet sykdom ← Og studenter kan sitte inne med mye fornuftig, hjelpsom og god kunnskap....
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Takk takk, for svar. Selvfølgelig,hvis problemet fortsatt er der f.eks. til neste p-pille-brett så bestiller jeg meg en legetime. Problemet med disse spør-legen-sidene på nett er at de fleste tar bare Visa-kort, kan ikke akkurat bestille med oppkrav der, og det har ikke jeg! Så takk igjen. Reagerte litt på den med uføretrygda og studenter altså. Tenk før du snakker.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 + Nei, jeg har ikke vondt. Alt er helt normalt, bortsett fra fargen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå