Mrs B Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Jeg skal ha en tidligere kollega til å ordne med alt som heter blomster til bryllupet. Ho har drevet blomsterforretning før og er kjempeflink, så gleder meg veldig.. Men lurer litt på hva gjennomsnittsprisen på blomster til bryllup er, så jeg har mer å gå etter. Har ikke diskutert pris med henne ennå, men greit å ha en viss sum i hodet når vi gjør det.. Hva betaler dere??
helludu Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Jeg kan ikke si spesif. på blomster, men jeg fikk svigerinnen min til å lage invitasjonene, de ble veldig flotte og spesielle, jeg betalte henne 1500,- +det hun brukte av matr. men det tar mye lenger tid å lage invitasjoner, så jeg vil si 500,- for å lage en brudebukett Skal hun også lage knappehullsblomster? og evt. brudepikebukett? Men jeg vil tro at buketten din da vil komme på mellom 800-1000,- alt etter hvilke blomster etc. om hun skal lage den for deg, i butikkene er det mange som har en startpris på 1500,- men det varierer selvf.
Mrs B Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2007 Hun skal lage alle blomstene, min bukett, knappehullsblomster, borddekorasjoner og blomsterpike-bukett. Og skal også ordne noe til kirken!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå