Gjest Ballerina Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Jeg sitter her med budsjettet til bryllupet og lurer litt hvor mye jeg skal skrive at alkoholen koster... vi skal ha ca. 70 middagsgjester (eller, det er de vi skal invitere, så derfor budsjetterer jeg med 70 middagsgjester) og jeg lurer da på hvor mye vi må avsette for alkohol?? Regner med at det blir en velkomstdrink, hvit- og rødvin til middag, likør til desserten og muligens cognac til kaffen. Noen som vet???
Pinki Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Det kommer jo veldig an på om du har festen på et sted der dere kan sørge for alkoholen selv eller om dere har det på et hotell/restaurant/selskapslokale som tar provisjon for alkoholen. Vi skal ha festen på et privat sted der vi skal ha med drikke selv. Blir ca 60 personer, og skal ha velkomstdrink, 3 ulike viner til maten, kaffe avec og litt øl/drinker til baren etter middagen. Har satt av 10 000 til dette. Handler cognac og annen sprit når vi er ute og reiser, og tenker å ta et par sverigeturer for litt av vinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå