Gjest Huldali Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Kjøpte meg "stopp 24" deodoranten i dag, i kremform. Tenker at den er god når man trener en del, men lurer på noe rundt den. Det står at den bør smøres på etter behov og helst om kvelden. Men hvis jeg smører på om kvelden, kan jeg dusje som vanlig morgenen etter da? Må jeg smøre på nytt etter dusjen eller vil den fortsatt ha effekt? Vet at med en annen sterk deodorant som man skulle bruke på kvelden, at man kunne dusje morgenen etter, men står ikke noe om det på "stopp 24".. Noen som vet?
Gjest Allinara Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Vet ikke, men ville anbefale en annen deoderant som heter Mitchum, den er vannvittig bra! Holder deg tørr under arma lenge og lukter ikke no:-)Det er en vanlig deo, som du kan ha på når du vil, så ofte du vil. de har den på ulike parfymeri med og uten parfyme i.
Gjest Vidvandre Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har Stopp 24, pleier å dusje om kvelden og ta på da og ikke dusje om morgenen. Men det er ikke like praktisk alltid da.. Når jeg dusjer om morgenen tar jeg den bare på da. Vet ikke helt hva som er rett, så henger meg på her Allinara: hvor mye koster den ca?
Gjest Allinara Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 50-60 kr kanskje, men den er superdrøy og varer leeeeeeeeenge. den jeg liker best, og jeg har prøvd de fleste..
Gjest Allinara Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 *løpe på badet å sjekke* øhm...ja trur det. Cetearyl alcohol står det. Også står det at det er 48-hour protection...Og den koster litt mer da, 69,50 står det på prislappen.
Gjest Huldali Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Den må skrives på handlelista! Hvis jeg ikke skulle like den jeg har kjøpt Takk for svar vidvandre, da gjør jeg bare som deg, jeg. Jeg er totalt avhengig av en dusj om morgenen, også pleier jeg å trene om morgenen også.
Cuba Skrevet 10. februar 2007 #9 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har begynt med denne selv, og er godt fornøyd hittill. Jeg dusjer også på kvelden og tar den på da. Til dere som dusjer på morgenen (og trener) ville jeg kanskje likevel tatt den på på kvelden selv om dere dusjer morgenen etter. Bare dere ikke bruker masse såpe og skrubber osv tror jeg vel den holder for det. Er litt usikker på hvordan disse virker men..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå