Mischa Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Skal 3 uker til L.A. i sommer, så tenkte ta en tur til Las Vegas i samme slengen. Har vært der en gang tidligere, men det er 10 år siden, så ting er litt annerledes nå. Reiser med kjæresten, ikke familien. Bodde sist på Circus Circus, det var et typisk familie/barne/budsjetthotell.. Så det er uaktuelt denne gangen;) Noen forslag?
LilleMy28 Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Har ikke vært der enda, men vi reiser om to uker og skal bo på Signatures at MGM, det har fått beste rating på tripadvisor.com, der kan du gå inn og lese hva tidligere gjester mener om hotellene. Ellers har jeg hørt at viss dere skal dit i ukedagene og ikke helgen så kan dere bare møte opp og få svært gode priser på de fleste hotellene.
Mischa Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2007 Har ikke vært der enda, men vi reiser om to uker og skal bo på Signatures at MGM, det har fått beste rating på tripadvisor.com, der kan du gå inn og lese hva tidligere gjester mener om hotellene. Ellers har jeg hørt at viss dere skal dit i ukedagene og ikke helgen så kan dere bare møte opp og få svært gode priser på de fleste hotellene. ← Jupp kjenner til tripadvisor Bare hadde lyst til å få tips fra nordmenn også Amerikanere kan ha en litt annen oppfatning av hva som klassifiserer et fint hotell:) Har snust litt på Signatures at MGM, men det er akkurat litt i dyreste laget.. Så at det hadde fått best på tripadvisor.com, så regner med at det er bra:) Blir spennende å høre hvordan det var! Vi tenkte prøve ukedagene ja, men vet ikke om vi tør satse på å dukke opp uten å bestille først.. skal lufte muligheten for kjæresten:)
MiniMjau Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Jeg skal bo på Flamingo Las Vegas, som ihvertfall SER veldig fint ut. Skal dit i mars med jobben.
Mischa Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2007 Jeg skal bo på Flamingo Las Vegas, som ihvertfall SER veldig fint ut. Skal dit i mars med jobben. ← Ja De har kjempefint pool hvertfall med vannsklier ..slik jeg forstod det.. Hehe hva slags jobb er det du har? Jeg og vil ha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå